25 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi
Haberler

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

Marketing Türkiye
19 Kasım 2015
2 dk okuma

Reklam afişlerini kampanyayı anlatan basit görseller olarak düşünüyorsanız, bu çalışmalar yanıldığınızı ispatlayacak cinsten. Biraz mizah, biraz görsellerin gücü ve bol milktarda akıl oyunu yardımıyla reklamlar akılda kalıcı çalışmalara dönüşmüş.

1- Kilo vermek isteyenlere doğru kapıdan giriyorsunuz diyen reklam. DraftFCB

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

2- Şekersiz lolipopu anlatmak için karıncaları kullanan İspanyol ajansı DDB’yi de tebrik etmek lazım.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

3- Alman reklam ajansı DDB Tribal Berlin Volkswagen’in hassas park yeteneğini anlatmış.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

4- Gözlük takmanın imajınızı değiştirdiğini anlatan reklamıyla Belçikalı ajans LG&F güzel bir işe imza atmış. Birinci fotoğrafta kasap diye etiketlediğiniz kişi ikinci fotoğrafta bir sanatçı gibi görünüyor.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

5- Alman ajansı Alster’in yaptığı bu reklamda hayatın insan bedenini aşırı derecede kırıştırabildiğine dikkat çekilmiş.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

6-  Singapurlu ajans Publicis ise, sosyal medyada beğenmek ile gönüllü olmak arasında büyük farklar olduğunu bu çarpıcı kare ile anlatmış.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

7- Markasının mesafeleri kısalttığını anlatan çalışmasıyla Brezilyalı şirket DDB de listede yer alıyor. Çin’den Avustralya’ya sanki elden ele iletircesine güvenilir ve hızlı mesajı vermiş.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

8- Espiral DP isimli ajansın çalışmasında ise UCUZLUK ön plana çıkarılmış, komik bir karşılaştırmayla markanın önemine vurgu yapılmış.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

9- Kameranın geniş açılı olduğunu anlatmak için esprili bir kullanmışlar. Reklam afişini yapan ise Publicis’in Hindistan şubesi.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

10- Markanın dişlerde yarattığı temizliği kivi çekirdekleriyle anlatan Panamalı ajans Cerebro.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

Görsel Kaynak: BoredPanda

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
Güncel Haberler
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: "Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor"
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: “Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor”
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'nin en değerli markaları açıklandı!
Haberler
Türkiye’nin en değerli markaları açıklandı!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Dünyanın en mutlu ülkeleri açıklandı: Zirvede sürpriz var!
Haberler
Dünyanın en mutlu ülkeleri açıklandı: Zirvede sürpriz var!
İrem Alimoğlu
19 Nisan 2025
Cannes Lions 2025 kısa listeleri açıklanmaya başlandı!
Haberler
Cannes Lions 2025 kısa listeleri açıklanmaya başlandı!
Sena Tufan
3 hafta önce
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.