24 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ayrım yapmayan şirketlerin gelirleri yüzde 13,7 daha fazla...
Haberler

Ayrım yapmayan şirketlerin gelirleri yüzde 13,7 daha fazla…

Marketing Türkiye
5 Ağustos 2017
1 dk okuma

Great Place to Work Enstitüsü tarafından yapılan “For All Workplaces: Better for Business” araştırmasına göre, Fortune 100 listesinde yer alan en iyi işveren şirketler diğer şirketlere oranla daha yüksek ekonomik performans sergiliyor. Analizlerde “For All Score” metodolojisi kullanılarak sıralama yapılan şirketlerin yıllık gelirlerinde yüzde 13,7 artış kaydettikleri görülüyor.İş yerinde güven tesis eden şirketlerin yıllık gelirlerinde dikkat çekici oranda bir artış gözlemlenmesi, araştırmada ortaya konan en önemli bulgular arasında. Şirketler tarafından bilinmeyen veya önemsenmeyen çalışan odaklı yaklaşımlar, şirketlerin ekonomik performanslarını olumlu etkiliyor. Raporda, geleneksel metodoloji ile sıralanan şirketlerin yıllık ortalama gelir artışlarında yüzde 12,5’lik bir artış sağladığı ifade ediliyor. “For All Score” metodolojisiyle liste başı ve liste sonu şirketler karşılaştırıldığında ortalama yıllık gelir artışında 3,6 katlık bir fark ortaya çıkıyor. Sadece çalışanların değerlendirmesini baz alan geleneksel metodolojide ise bu oran 2,3’te kalıyor.

Personele hakkaniyetli davranmak rekabet gücünü artırıyor 

Great Place to Work tarafından yapılan değerlendirmeye göre, iş yeri kültürünü ayrım yapmaksızın herkes için mükemmel hale getiren şirketlerin yıllık gelir artış performansları, bunu gerçekleştiremeyen şirketlere göre yüzde 9,6 oranında daha iyi. Ayrıca bu şirketler, borsa performansı açısından da diğerlerini geride bırakıp, rekabet güçlerini geliştirebiliyor.

Çalışanına değer veren firmalar kazanıyor

Great Place to Work tarafından geliştirilen ve şirketlerin analiz edilmesinde kullanılan yeni “For All Score” metodolojisinin rekabette öne çıkartan etkisine dikkat çeken Great Place to Work Genel Müdürü Eyüp Toprak, “Raporumuz, çalışanın kim olduğuna ve şirket için ne yaptığına bakılmaksızın tüm çalışanları kapsayacak mükemmel bir iş yeri kültürü oluşturan şirketlerin, hâlihazırda güven kültürü sağlayabilmiş olanlara göre daha da hızlı ve istikrarlı bir gelir artışı yakaladığını gösteriyor. Teknolojinin getirdiği fırsatları kullanmanın yanında, çalışanları anlamanın ve bu doğrultuda strateji geliştirmenin altını önemle çiziyoruz. Küresel çapta yaptığımız araştırmalar ve analizlerimizle çalışanlara verilmesi gereken gerçek değerin ortaya çıkarılmasına ve bu yönelişin sürdürülebilir olmasına katkı sunuyoruz.” dedi. 

1 Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
2 2025 şehir hayatının "en"leri belli oldu!
2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu!
3 Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
4 Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
5 Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor...
Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor…
Güncel Haberler
The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
Şirketlerin yüzde 78’i 2026'da tek ücret artışı planlıyor
Şirketlerin yüzde 78’i 2026’da tek ücret artışı planlıyor
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

PRO PLAN®’dan yeni bir mesajınız var: Patili dostlarımıza “Profesyonel Gibi” bakalım
Haberler
PRO PLAN®’dan yeni bir mesajınız var: Patili dostlarımıza “Profesyonel Gibi” bakalım
Advertorial
22 Ekim 2025
Bodrum’dan Kaş’a yeni yazlık çılgınlığı: Prefabrik evler... Peki hangi bölgede kaça mal oluyor?
Haberler
Bodrum’dan Kaş’a yeni yazlık çılgınlığı: Prefabrik evler… Peki hangi bölgede kaça mal oluyor?
Marketing Türkiye
5 Ekim 2025
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Haberler
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ali SAYDAM
3 Kasım 2025
“Sporcu Eskisi”: Ahmet Gülüm’den sporcu kimliğinin ötesine geçen bir anlatı
Haberler
“Sporcu Eskisi”: Ahmet Gülüm’den sporcu kimliğinin ötesine geçen bir anlatı
Marketing Türkiye
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.