13 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
AXE, Can Bonomo ile “Erkekler de Ağlar” dedi, 36 saatte 4.6 milyon tık aldı
Haberler

AXE, Can Bonomo ile “Erkekler de Ağlar” dedi, 36 saatte 4.6 milyon tık aldı

Marketing Türkiye
3 Nisan 2017
2 dk okuma

Manajans J. Walter Thompson, AXE’ın yeni global kampanyası için “erkek adam” klişelerini yıkmak için “Erkekler de Ağlar” müzik videosunu hazırladı.
Erkek bakım markası Axe, kullanıcılarını yanlış veya doğru erkek tanımının olmadığı, etiketlemenin, kalıpların, sınırlamaların yaşanmadığı bir dünyaya davet etti. Bilinen en büyük erkeklik klişesini yıkarak özgürleşme çağrısı yapan AXE, müziğin evrensel dilini kullandı. Nilüfer’in unutulmaz ‘Erkekler Ağlamaz’ şarkısını, “Erkekler De Ağlar” olarak coverlayan Can Bonomo ile erkekleri özgürleştirme yolculuğunda büyük bir adım attı.

#ErkeklerdeAğlar etiketi Twitter’da Trending Topic oldu
Can Bonomo’nun “Erkekler De Ağlar” video klibi dijital platformalarda yayınlandığı ilk 36 saat içerisinde 4,6 milyonu aşkın tıklanmayla rekor kırdı. Erkeklerin duygularına tercüman olan ve kısa bir süre içerisinde YouTube ve Twitter’dan 4,6 milyonun üzerinde izlenen klip #ErkeklerdeAğlar etiketi ile 14,9 milyon kez gösterim aldı. Klip hakkında 17.847 yorum yapılırken, #ErkeklerdeAğlar etiketi Twitter’da Trending Topic oldu.
Erkekleri içlerinden gelen sesi dinleyerek kendileri olmaları için harekete geçmeye çağıran klipte; kasap, boksör, balet, aktör gibi farklı mesleklerden erkekler gözyaşlarını saklama gereği duymadan özgürce ağlıyor.

Sözleri Can Bonomo’ya ait Erkekler De Ağlar
Her şey kanun, her şey kural, her şey garip,
Bıkmadın mı dik durmaktan, göz yaşlarını silip silip?
Sırtında bir yük var, gözün dalıyor, içindeki çocuk senin yerine ağlıyor. Erkekler de ağlar, sev göz yaşını,
Küçükken ağlardın, unuttun mu ? Masum, uslu.
Erkekler de ağlar, katlanamaz hüzüne,
İndir maskeni bak, yaşların yakışıyor yüzüne.
Herkes farklı, herkes renkli, herkes soluk,
Güçlü güçsüz herkes ağlar, için için, oluk oluk.
Dalmışsın uzaklara, gözlerin donuk,
Bekliyor ağlamanı içindeki çocuk.
Gözyaşların seni sen yapıyor,
Erkekler de ağlar kardeşim silme yaşını…

Reklam Filmi Künyesi

Reklamın Başlığı: Erkekler De Ağlar
Reklamveren: AXE, Unilever
Reklam Ajansı: Manajans J. Walter Thompson
Ajans CEO&CCO: Tuğbay Bilbay
Ajans COO: Emir Işık
Yaratıcı Yönetmen: Sami Basut
Yaratıcı Grup: Tunçhan Kalkan, Begüm Altundağ, Rahim Masunu, Oktay Metin
Müşteri İlişkileri Grubu: Leslie Krespin, Ece Özyurt, Setenay Ergin, Sevim Özgür
Stratejik Planlama: Ege Demirtaş, Elif Bozovalı
Ajans Prodüksiyon: Ahmet Bayık, Çağrı Erdoğdu
İnteraktif İletişim Direktörü: Emre Süvari
Sosyal Medya Grubu: Emre Arısoy, İpek Yalın, Bengü Turna
Dijital Sanat Yönetmenleri: Tayfun Karaarslan, Murat Yalçın, Bertuğ Vural
Dijital Proje Yöneticisi: Emrah Dalgıç
Yapım Şirketi: Depo Film
Yönetmen: Serdar Dönmez

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
3 Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu...
Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu…
4 General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
5 DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Haberler
Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Emine Sabancı Kamışlı: "Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur"
Haberler
Emine Sabancı Kamışlı: “Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur”
Günseli ÖZEN
1 Ekim 2025
Galatasaray futbolcuları lisanssız ürün çekiminde yer aldı! Kulüp "izinsiz çekim" dedi…
Haberler
Galatasaray futbolcuları lisanssız ürün çekiminde yer aldı! Kulüp “izinsiz çekim” dedi…
İrem Alimoğlu
24 Eylül 2025
ChatGPT'de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Haberler
ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Sena Tufan
14 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.