27 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Avea,”AveaLabs Müşteri Deneyim Merkezi”ni hayata geçirdi

Marketing Türkiye
10 Şubat 2012
2 dk okuma

Avea Teknoloji Merkezi, bir yeniliğe daha imza atıyor. Avea Teknoloji Merkezi’nin içinde bulunan AveaLabs, birinci yaşında sektörün ilk “Müşteri Deneyim Merkezi”ni Türkiye’ye kazandırıyor. Üniversite öğrencileri, araştırmacılar, şirketler ve teknoloji severlerin ziyaretine açık olacak, 1.5 milyon TL ek yatırımla kurulan AveaLabs Müşteri Deneyim Merkezi’nde yakın geleceğin teknolojileri deneyimletilecek. Açılış kapsamında gerçekleştirilen basın toplantısında Avea’nın finanstan eğlenceye, akıllı evden akıllı şehire, eğitimden yerel yönetimlere uzanan birçok konsept uygulamanın yanısıra, Türkiye’nin ilk sanal asistanı “Rıfkı”nın da tanıtımı gerçekleştirildi.

Soruları Türkçe yanıtlayan Rıfkı, AveaLabs Müşteri Deneyim Merkezi’nin tanıtımını gerçekleştirirken gazetecilere geleceğin teknolojisi hakkında da bilgi verdi.  Türkiye’nin ilk Müşteri Deneyim Merkezi’nin açılışını ise Avea CEO’su Erkan Akdemir ve Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin tarafından gerçekleştirdi. Avea’nın 2 yıl önce sektöründe ilk ve tek AR-GE Merkezi’ni faaliyete geçirerek, bir teknoloji şirketi olmak yolunda en büyük adımlardan birini attığını, atılan bu ilk adımı diğerlerinin takip ettiğini, bugün geldikleri noktada ise adeta koştuklarını dile getiren Avea CEO’su Erkan Akdemir, şunları söyledi: “Teknoloji Hayal Gücünün Emrinde” sloganıyla bir teknoloji şirketi olarak geleceğe yön verecek uygulamaları geliştirmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Türkiye’de bir ilke imza atan bu merkezimizle, bir teknoloji şirketi olarak, teknolojinin günlük hayatımıza kattığı ya da katabileceği değeri uygulamalı olarak göstermek istedik. Vizyoner olmak kağıt üzerine ya da internet sitesine yazmakla olmuyor. Çünkü biz yaptık, siz de kullanın devri bitti! Siz isteyin, biz en iyisini yapalım” devri başladı. Bu doğrultuda merkezimiz de teknolojinin sokaktaki insanla olan mesafesini azaltmak amacıyla insanları teknolojiye değil, teknolojiyi insanlara götürmek üzere geliştirilmiş bir planın parçası. Bu merkezde farklılaşmak isteyen ve teknolojiyi en yakın dostu gören her sektör için istedikleri uygulamayı geliştirebiliriz. Teknolojinin içinde yaşayan Avea Ailesi olarak, geleceğin teknolojilerinin hayatlarımızı ne kadar kolaylaştıracağını bu merkezde deneyimletmek istedik. Burada şirketlerin ihtiyaç ve beklentilerine dönük özel çözümler üretme şansımız var. Tailor-made teknolojik çözümler dönemi başladı. Teknolojiyi, bilgiyi, ilhamı, gerçekten paylaşmak işte budur. Bugün olduğu gibi, bundan sonra da yeniliklerimiz ve ilk’lerimizle karşınızda olmaya ve paylaşmaya devam edeceğiz.”

1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
2 Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
3 Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
4 Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
5 ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Güncel Haberler
Bir sorunumuz var, ancak ümidimiz daha çok var...
Bir sorunumuz var, ancak ümidimiz daha çok var…
3 milyon hane, 15 günde bir ağrı kesici alıyor!
3 milyon hane, 15 günde bir ağrı kesici alıyor!
Çalışan yalnızlığı derinleşiyor!
Çalışan yalnızlığı derinleşiyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

40 milyon aboneyi aşan Bluesky'a "dislike" butonu geliyor
Haberler
40 milyon aboneyi aşan Bluesky’a “dislike” butonu geliyor
Sena Tufan
3 Kasım 2025
Yaşlanan nüfus ile evde bakım talebi artıyor. Çözüm ise akıllı evlerde...
Haberler
Yaşlanan nüfus ile evde bakım talebi artıyor. Çözüm ise akıllı evlerde…
Sena Tufan
2 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Aralık)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Aralık)
Nafizcan Önder
1 gün önce
“Tam istediğin gibi” bir ödeme deneyimi: Tami 1 yaşında!
Haberler
“Tam istediğin gibi” bir ödeme deneyimi: Tami 1 yaşında!
Marketing Türkiye
19 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.