AT&T’nin Marka Şefi Fiona Carter’dan tek kelimelik yanıtlar
Teksas merkezli A.B.D’nin en büyük telekomünikasyon şirketi AT&T’nin Marka Şefi Fiona Carter, Campaign US ile gerçekleştirdiği salgın konulu söyleşi serisinde sektör hakkındaki sorulara tek kelimelik yanıtlar verdi.
AT&T bünyesine 2015’in sonunda Omnicom Diversified Agency Services ağındaki COO’luk görevinin ardından katılan Carter cinsiyet eşitliği ve sektördeki temsil çeşitliliği konusunda öncü bir figür olmaya devam ediyor. Kariyerinde BBDO gibi önemli kurumlar da bulunan Carter AT&T’nin kadınların medyadaki yansımalarını iyileştirmeyi amaçlayan #SeeHer (Onu Gör) kampanyasına da liderlik ediyor. Geçtiğimiz üç sene boyunca AT&T’nin Tribeca Film Festivali ile gerçekleştirdiği iş birliğinin ürünü olan “AT&T Sunar: Anlatılmamış Hikayeler” (AT&T Presents: Untold Stories) de film sektöründe eşitlik ve çeşitlilik konularında farkındalık yaratmaya devam eden AT&T’nin Marka Şefi Fiona Carter, Campaign US ile gerçekleştirdiği salgın konulu söyleşi serisinde sektör hakkındaki sorulara şu şekilde yanıtlar verdi…
Dünya nüfusu olarak belirsiz ve çalkantılı bir süreçten geçiyoruz. Bu zor dönemi atlatmaları konusunda pazarlamacılara öneriniz nedir?
Aktiflik.
Bu tür süreçler güçlü liderlik gerektiriyor. Kriz zamanlarında bir liderin sahip olması gereken en önemli özellik nedir?
Kararlılık.
Koronavirüs salgınından önce neredeyse herkes 5G hakkında konuşuyordu. 5G’nin hayatımızda yaratacağı en büyük destek nerede olacak?
Ekonomi.
COVID-19’un yanı sıra sizi geceleri uyutmayan nedir?
Lavy (kedim).
COVID-19 sırasında ajanslar en çok neye yoğunlaşmalı?
Şefkat.
Konuyu değiştirecek olursak; çeşitliliğini ve temsiliyetini iyileştirmek isteyen marka ve ajanslara öneriniz ne olur?
Hızla!
Telekomünikasyon sektörünün geleceği sizce nasıl görünüyor?
Hiper-bağlı.
Son olarak, salgın sonrasında pazarlama sektörünün bu süreçten en çok ne öğrenmiş olarak çıkmasını umuyorsunuz?
Pasta/kurabiye yapmak!
Kaynak: Campaign