18 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
AT&T’nin Marka Şefi Fiona Carter’dan tek kelimelik yanıtlar
Haberler

AT&T’nin Marka Şefi Fiona Carter’dan tek kelimelik yanıtlar

Ferruh Altun
7 Nisan 2020
1 dk okuma

Teksas merkezli A.B.D’nin en büyük telekomünikasyon şirketi AT&T’nin Marka Şefi Fiona Carter, Campaign US ile gerçekleştirdiği salgın konulu söyleşi serisinde sektör hakkındaki sorulara tek kelimelik yanıtlar verdi.

AT&T bünyesine 2015’in sonunda Omnicom Diversified Agency Services ağındaki COO’luk görevinin ardından katılan Carter cinsiyet eşitliği ve sektördeki temsil çeşitliliği konusunda öncü bir figür olmaya devam ediyor. Kariyerinde BBDO gibi önemli kurumlar da bulunan Carter AT&T’nin kadınların medyadaki yansımalarını iyileştirmeyi amaçlayan #SeeHer (Onu Gör) kampanyasına da liderlik ediyor. Geçtiğimiz üç sene boyunca AT&T’nin Tribeca Film Festivali ile gerçekleştirdiği iş birliğinin ürünü olan “AT&T Sunar: Anlatılmamış Hikayeler” (AT&T Presents: Untold Stories) de film sektöründe eşitlik ve çeşitlilik konularında farkındalık yaratmaya devam eden AT&T’nin Marka Şefi Fiona Carter, Campaign US ile gerçekleştirdiği salgın konulu söyleşi serisinde sektör hakkındaki sorulara şu şekilde yanıtlar verdi…

Dünya nüfusu olarak belirsiz ve çalkantılı bir süreçten geçiyoruz. Bu zor dönemi atlatmaları konusunda pazarlamacılara öneriniz nedir?

Aktiflik.

Bu tür süreçler güçlü liderlik gerektiriyor. Kriz zamanlarında bir liderin sahip olması gereken en önemli özellik nedir?

Kararlılık.

Koronavirüs salgınından önce neredeyse herkes 5G hakkında konuşuyordu. 5G’nin hayatımızda yaratacağı en büyük destek nerede olacak?

Ekonomi.

COVID-19’un yanı sıra sizi geceleri uyutmayan nedir?

Lavy (kedim).

COVID-19 sırasında ajanslar en çok neye yoğunlaşmalı?

Şefkat.

Konuyu değiştirecek olursak; çeşitliliğini ve temsiliyetini iyileştirmek isteyen marka ve ajanslara öneriniz ne olur?

Hızla!

Telekomünikasyon sektörünün geleceği sizce nasıl görünüyor?

Hiper-bağlı.

Son olarak, salgın sonrasında pazarlama sektörünün bu süreçten en çok ne öğrenmiş olarak çıkmasını umuyorsunuz?

Pasta/kurabiye yapmak!

 

Kaynak: Campaign

AT&T
1 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
2 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
3 Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
4 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
5 Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Güncel Haberler
Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor...
Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor…
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Epica Awards'tan Türkiye'ye 2 ödül!
Epica Awards’tan Türkiye’ye 2 ödül!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Haberler
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Marketing Türkiye
2 Kasım 2025
Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Haberler
Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Nafizcan Önder
22 Ekim 2025
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Haberler
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Sena Tufan
31 Ekim 2025
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Haberler
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Advertorial
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.