6 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Atasay'ın hedefi uluslararası moda markası olmak
Haberler

Atasay’ın hedefi uluslararası moda markası olmak

Marketing Türkiye
9 Şubat 2018
2 dk okuma

 

Türkiye’nin en köklü markalarından Atasay, dünya şirketi olma hedefiyle başlattığı değişim, dönüşüm ve gençleşme yatırımlarıyla dünyaya açılıyor.

Atasay Mücevherat’ın 4. kuşak yöneticisi CEO Atasay Kamer bu yenilenmeye paralel olarak gerçekleştirmekte oldukları büyük atılımla beş sene içinde mağaza sayısını 500’e ulaştıracaklarını söyledi.

2018 ile birlikte kendilerini dünya markası olmaya taşıyacak bir yolculuğa başladıklarını belirten Atasay Kamer, “Bu yıl Suudi Arabistan, Kuveyt gibi ülkelerde toplam 10, Birleşik Arap Emirlikleri’nde de yıl sonuna kadar 20 mağaza açmayı planlıyoruz” dedi. Böylece toplamda yurtdışı mağaza sayılarının 35’e çıkacağını ve yalnızca Ortadoğu’da değil, Türki Cumhuriyetleri, Hint, Çin ve Asya-Pasifik’te var olmayı hedeflediklerini belirten Kamer 2023 yılı hedeflerinin toplamda 500 mağazaya ulaşmak olduğunu ifade etti.

“Adım adım değil ‘sıçramalı’ büyüme”

Atasay Kamer, Atasay’ın cirosundan mağaza sayısına, sepet ortalamasına, çalışan sayısına kadar her alanda adım adım değil, “sıçramalı” bir büyüme trendine girmiş durumda olduklarını ifade ederken 2017’deki büyüme rakamının, 2016’ya göre neredeyse iki katına ulaşmasını ancak böyle tarif edebildiğini söyledi.

sepet ortalaması

 “Sanal mağaza satışlarımız 2017 yılında yüzde 265 büyüdü”

Kanal yapısında değişimin de global mücevherat sektöründe bir başka belirgin trend olduğu üzerinde duran Atasay Kamer, online satışlar alanındaki değişim grafiğini yakından izlediklerini anlattı: “Globalde online satışlardaki büyüme dikkat çekici. Online satışlar son on yılda iki haneli büyüme sergilemiş durumda. 2020’de lüks mücevheratta bu oranın yüzde 10 dolaylarında kalacağı düşünülüyor. Yapılan araştırmalar, lüks ürün müşterilerin üçte ikisinin ürünleri önce internetten araştırma yaparak incelediklerini, ardından gidip mağazadan aldıklarını, bir kısmının ise bilgi ve tavsiye almak için internete başvurduklarını gösteriyor.”

 

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çalışanlar yapay zekaya istekli, "şirket kültürü" ise direniyor...
Haberler
Çalışanlar yapay zekaya istekli, “şirket kültürü” ise direniyor…
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Rekabet Kurulu’ndan Şişecam’a ceza
Haberler
Rekabet Kurulu’ndan Şişecam’a ceza
Nafizcan Önder
21 Ekim 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Sena Tufan
23 Ekim 2025
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Haberler
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Nafizcan Önder
25 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.