7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Aslanoba'dan bir yatırım daha
Haberler

Aslanoba’dan bir yatırım daha

Marketing Türkiye
31 Mart 2015
1 dk okuma

Türkiye’nin ve dünyanın ilk sosyal e-ticaret platformu incir.com, Hasan Aslanoba ve Kaan Karamancı’dan aldığı 3 milyon dolarlık yatırımla, 57 milyon dolar şirket değerlemesine ulaştı.

Bir yıl gibi kısa bir sürede ulaştığı e-ticaret hacmi ile yatay e-ticaret siteleri arasında ilk 5, tüm e-ticaret pazarında ise ilk 10 marka arasına giren incir.com, Türkiye’nin ilk milyar dolarlık internet girişimi olmayı hedefliyor.

Türkiye’nin ilk sosyal e-ticaret platformu olma unvanına sahip incir.com, Hasan Aslanoba ve Kaan Karamancı’dan aldığı 3 milyon dolar değerindeki yatırımla hızlı büyümesine devam ediyor. Aldığı son yatırımla 57 milyon dolar şirket değerlemesine ulaşan incir.com, e-ticaret hacmi olarak her türlü ürünün satıldığı yatay e-ticaret siteleri arasında ilk 5, tüm e-ticaret pazarında ise ilk 10 marka arasında yer alıyor. incir.com’un Kurucusu ve Ceo’su Yusuf Yıldırım yaptığı açıklamada “Son yıllarda gerçekleşen sosyal medya devrimiyle birlikte e-ticaret ve sosyal medyanın birleşerek müthiş bir sosyal e-ticaret akımının doğacağı ve çok büyük sosyal e-ticaret platformlarının ortaya çıkacağı düşünülüyordu. Evet, sosyal medyanın e-ticarete ve e-ticaret firmalarının büyümesine ciddi katkısı oldu. Fakat bu güne kadar ne fonksiyonel bir sosyal e-ticaret modeli ortaya konulabildi ne de beklendiği gibi bir platform ortaya çıktı. Biz incir.com olarak yalnız online değil offline kanalı da içine alan ve sosyal e-ticaret tanımını tam anlamıyla dolduran bir model oluşturduk. Sosyal e-ticaret modeliyle faaliyete başladığımızdan bugüne kadar geçen bir yılda ciddi bir büyüme grafiği yakaladık. Bu büyüme doğal olarak yatırımcıların da dikkatini çekiyor. incir.com olarak e-ticaret alanında Türkiye’nin ilk milyar dolarlık web girişimi olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. 2017 yılına kadar 50 bin e-ticaret mağazasına ulaşmayı ve ölçeklenmenin gücüyle daha da gelişen bir altyapı ile iş modelimizi yurt dışına taşımayı hedefliyoruz” şeklinde konuştu.

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Haberler
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Sena Tufan
29 Ekim 2025
Heinz modaya ketçap sıktı
Haberler
Heinz modaya ketçap sıktı
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
Tüketiciler "sürdürülebilir restoranlara" yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Haberler
Tüketiciler “sürdürülebilir restoranlara” yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Sena Tufan
3 hafta önce
Her 2 okurdan 1’i kitabını amazon.com.tr’den alıyor
Haberler
Her 2 okurdan 1’i kitabını amazon.com.tr’den alıyor
Marketing Türkiye
10 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.