24 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Artık insanlar bankacılık işlemleri için mobil uygulamaları tercih ediyor
Haberler

Artık insanlar bankacılık işlemleri için mobil uygulamaları tercih ediyor

Marketing Türkiye
26 Ocak 2016
1 dk okuma

 

Bonus’un BonusFlaş uygulaması, kullanıma sunulduğu Kasım 2015’ten bu yana, 1 milyon kişi tarafından indirildi. Bu son yıllarda bankaların mobil uygulamalaının büyük ilgi görmesinin kanıtı olarak görülebilir.

IOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarında kullanılabilen BonusFlaş uygulaması, kampanya takibi, kart bilgileri sorgulama, limit artırım talebi, borç ödeme ve mobil ödeme gibi işlemleri tek bir platform üzerinde toplamayı sağlıyor.

Çok kısa bir sürede 1 milyon kullanıcıya ulaşan BonusFlaş uygulaması günlük 130 bine yaklaşan ziyaretçi sayısıyla da başarısını kanıtlarken, tanıtımından bugüne geçen yaklaşık 2,5 aylık sürede uygulama üzerinden 772 bin kampanya katılımı gerçekleştirildi. 

Garanti Ödeme Sistemleri Genel Müdürü ve Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Onur Genç konuyla ilgili: “BonusFlaş uygulamasının çok kısa sürede gördüğü büyük ilgiden son derece mutluyuz. ‘1 yılda 1 milyon kullanıcı’ hedefiyle yola çıktığımız BonusFlaş’ın, henüz 2 ayı tamamlamışken bu hedefini yakalaması, teknolojiyi müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için kullanma misyonuyla hareket eden Garanti Bankası olarak bizim için ayrı bir gurur kaynağı oldu. BonusFlaş uygulaması akıllı telefonlara sadece indirilmekle kalmadı; bugüne kadar toplamda 8 milyonun üzerinde ziyaret edilmesi, %90’a varan yeniden ziyaret oranı ve 770 bini aşan kampanya katılımıyla müşterilerimiz nezdinde ne derece aktif ve verimli kullanıldığını da kanıtladı. Müşterilerimiz, uygulama içerisinde en çok kampanya katılım, sevdikleri markaların kampanyalarından haberdar olma ve kart harcamalarını görüntüleme fonksiyonunu kullanmayı tercih ediyor. Türkiye’nin en sevilen ve en çok kazandıran kredi kartı Bonus’un ayrıcalıklarını cep telefonlarına taşıyan BonusFlaş’ın, gördüğü bu büyük ilgiyle tüm akıllı cihazların vazgeçilmez uygulamalarından biri haline geldiğini ve bu ilginin artarak devam edeceğini düşünüyoruz. Müşterilerimize her zaman fark yaratacak, değer katacak yenilikçi ürün ve hizmetler sunmaya devam edeceğiz.” dedi.

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 Apple'da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus...
Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus…
4 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
5 YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Güncel Haberler
Duygudan otoriteye: Eylül ayının en başarılı reklam filmleri
Duygudan otoriteye: Eylül ayının en başarılı reklam filmleri
Türkiye’de her 6 şirketten biri yapay zekayı aktif olarak kullanıyor
Türkiye’de her 6 şirketten biri yapay zekayı aktif olarak kullanıyor
Dünyanın en pahalı alışveriş caddeleri belli oldu! 
Dünyanın en pahalı alışveriş caddeleri belli oldu! 
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türk halkına göre Süper Lig’in şampiyonu şimdiden belli!
Haberler
Türk halkına göre Süper Lig’in şampiyonu şimdiden belli!
Marketing Türkiye
20 Eylül 2025
OpenAI’ın yeni veri merkezleri, New York’tan fazla enerji tüketecek
Haberler
OpenAI’ın yeni veri merkezleri, New York’tan fazla enerji tüketecek
Sena Tufan
30 Eylül 2025
Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Haberler
Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Nafizcan Önder
22 Ekim 2025
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Advertorial
3 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.