
Aristo İletişim’e iki yeni müşteri
Aristo İletişim iki yeni markaya daha iletişim danışmanlığı hizmeti vermeye başladı. Banyo alanları için armatür, lavabo, klozet ve duş sistemlerine çözüm önerileri sunan Roca Türkiye ve endüstriyel tesislerin toz, gaz ve duman problemlerine yönelik çözümler geliştiren Bomaksan, yeni dönem iletişim çalışmalarını yürütmek üzere Aristo İletişim’i tercih etti.
Aristo İletişim, portföyünü iki yeni marka ile zenginleştiriyor. Aristo İletişim, Roca Türkiye ve Bomaksan markalarına kurumsal iletişim, lider iletişimi, ürün ve hizmet iletişimi, stratejik medya ilişkileri yönetimi, sosyal sorumluluk ile sponsorluk projelerinin yönetimi ve iletişimi konularında hizmet verecek.
Güncel Haberler