1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Arçelik’in Asista kampanyası Google tarafından başarı hikayesi olarak seçildi
Haberler

Arçelik’in Asista kampanyası Google tarafından başarı hikayesi olarak seçildi

Marketing Türkiye
29 Kasım 2018
1 dk okuma

Arçelik’in Mayıs ayında lansmanını yaptığı dünyanın ilk ve tek Türkçe konuşan akıllı ev asistanı Asista için Arçelik dijital iletişim ekibinin hazırladığı kampanya, Google tarafından “Global Case Study” (Evrensel Başarı Hikayesi) seçildi.

Arçelik’in Türkçe konuşan akıllı ev asistanı Asista için hazırladığı video Google tarafından “Global Case Study” seçildi. Arçelik proje ile dijital iletişimde bir ilki gerçekleştirmiş oldu. Türkiye’de ilk defa Arçelik tarafından denenen YouTube GVP (GVP = Google Video Partners) reklam modeli, mobil uygulamalar içerisinde kullanıldı. Arçelik’in, mobil uygulamalarda verdiği tekliflerle aldığı olumlu sonuçlar Google tarafından örnek çalışma olarak gösterildi.

Asista videosu 7 günde 1.8 milyon izlendi

Arçelik’in geliştirdiği kampanya kapsamında, mobil uygulamalar üzerinden oyun oynayan kişilere, bölümler arasında “Yeni bölüme geçmeden önce izleyeceğin video ile fazladan 10 can kazanmak ister misin?” teklifi sunuldu. Teklifi kabul edenler Asista videosunu* izleyerek fazladan 10 can kazandı. Arçelik tarafından kullanılan reklam modeli ve ödül, filmin 7 günde 1.8 milyon kişi tarafından izlenmesiyle birlikte dijital çalışmalar arasında dünyaya örnek oldu.

YouTube üzerinden yapılan kampanya, 18-24 ve 25-34 yaş aralığında, Product Ad Recall lift (Ürün Reklam Hatırlana bilirliği Artışı) Ürün oranında yüzde 59’la alanının birincisi olurken; özellikle 18-34 yaş aralığındaki kadınlarda Product Awarness lift (Ürün Bilinirliği Artışı) oranı yüzde 32 ile yine alanının birinci sırasına yerleşti.

Google Video Partners Rewarded Video ise Product Ad Recall lift (Ürün Reklam Hatırlana bilirliği Artışı) oranında yüzde 76,2’yi bulurken Product Awareness lift (Ürün Bilinirliği Artışı) oranında yüzde 67,3’e ulaştı.

1 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
2 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Güncel Haberler
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Çin'de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Çin’de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye'den çekildi
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye’den çekildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Haberler
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Nafizcan Önder
10 Mayıs 2025
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
Haberler
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
Advertorial
21 Mayıs 2025
Kriz yönetiminin yeni kodları
Haberler
Kriz yönetiminin yeni kodları
Sena Tufan
3 hafta önce
Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Haberler
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
Marketing Türkiye
5 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.