27 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Arçelik’in Asista kampanyası Google tarafından başarı hikayesi olarak seçildi
Haberler

Arçelik’in Asista kampanyası Google tarafından başarı hikayesi olarak seçildi

Marketing Türkiye
29 Kasım 2018
1 dk okuma

Arçelik’in Mayıs ayında lansmanını yaptığı dünyanın ilk ve tek Türkçe konuşan akıllı ev asistanı Asista için Arçelik dijital iletişim ekibinin hazırladığı kampanya, Google tarafından “Global Case Study” (Evrensel Başarı Hikayesi) seçildi.

Arçelik’in Türkçe konuşan akıllı ev asistanı Asista için hazırladığı video Google tarafından “Global Case Study” seçildi. Arçelik proje ile dijital iletişimde bir ilki gerçekleştirmiş oldu. Türkiye’de ilk defa Arçelik tarafından denenen YouTube GVP (GVP = Google Video Partners) reklam modeli, mobil uygulamalar içerisinde kullanıldı. Arçelik’in, mobil uygulamalarda verdiği tekliflerle aldığı olumlu sonuçlar Google tarafından örnek çalışma olarak gösterildi.

Asista videosu 7 günde 1.8 milyon izlendi

Arçelik’in geliştirdiği kampanya kapsamında, mobil uygulamalar üzerinden oyun oynayan kişilere, bölümler arasında “Yeni bölüme geçmeden önce izleyeceğin video ile fazladan 10 can kazanmak ister misin?” teklifi sunuldu. Teklifi kabul edenler Asista videosunu* izleyerek fazladan 10 can kazandı. Arçelik tarafından kullanılan reklam modeli ve ödül, filmin 7 günde 1.8 milyon kişi tarafından izlenmesiyle birlikte dijital çalışmalar arasında dünyaya örnek oldu.

YouTube üzerinden yapılan kampanya, 18-24 ve 25-34 yaş aralığında, Product Ad Recall lift (Ürün Reklam Hatırlana bilirliği Artışı) Ürün oranında yüzde 59’la alanının birincisi olurken; özellikle 18-34 yaş aralığındaki kadınlarda Product Awarness lift (Ürün Bilinirliği Artışı) oranı yüzde 32 ile yine alanının birinci sırasına yerleşti.

Google Video Partners Rewarded Video ise Product Ad Recall lift (Ürün Reklam Hatırlana bilirliği Artışı) oranında yüzde 76,2’yi bulurken Product Awareness lift (Ürün Bilinirliği Artışı) oranında yüzde 67,3’e ulaştı.

1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
2 Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
3 Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
4 Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
5 ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Güncel Haberler
Çalışan yalnızlığı derinleşiyor!
Çalışan yalnızlığı derinleşiyor!
Yılın en dikkat çeken Noel kampanyaları!
Yılın en dikkat çeken Noel kampanyaları!
Etki ekonomisinden etkileşime...
Etki ekonomisinden etkileşime…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İngiltere'de binlerce kişi Johnson & Johnson'a "kanser riski" sebebiyle dava açtı
Haberler
İngiltere’de binlerce kişi Johnson & Johnson’a “kanser riski” sebebiyle dava açtı
İrem Alimoğlu
16 Ekim 2025
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
Haberler
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
İrem Alimoğlu
30 Ekim 2025
Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Haberler
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
İrem Alimoğlu
13 Kasım 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-25 Aralık)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-25 Aralık)
Sena Tufan
2 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.