25 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Apple’ın 23 Nisan kampanyasında kameranın arkasına Türk çocukları geçti
Haberler

Apple’ın 23 Nisan kampanyasında kameranın arkasına Türk çocukları geçti

Marketing Türkiye
19 Nisan 2017
3 dk okuma

8-12 yaş aralığında 16 yetenekli çocuk, dünyaca ünlü “iPhone ile çekildi” kampanyasını 23 Nisan için baştan yarattı. 23 Nisan’ın gelenekselleşmiş ruhuna uygun olarak, bu sefer çocuklar iPhone 7 kamerasının arkasına geçti ve kendi çocuksu dünyalarını fotoğraflayarak tüm ülkeye armağan etti.
Fotoğrafa merakı ve yeteneği olan 16 çocuk çeşitli okul ve fotoğraf kurslarından seçildi. Ardından, çocuklara mentorluk yapmaları için farklı tarzlara sahip fotoğrafçılar ve yönetmenler belirlendi.
Çocuklarla 3 gün geçiren mentorlar, onlarla hayallerinden, sevdikleri ve yapmaktan hoşlandığı şeylerden, neler çekmek istediklerinden bahsettiler. Konsept haline getirilen bu fikirler ve hayaller, İstanbul ve çevresinde yapılan ve 4 gün süren çekimler sonrasında gerçek oldu.
Ortaya 30.000’in üzerinde fotoğraf ve 1000’in üzerinde video çıktı. 30 fotoğraf ve 5 video, kampanyanın temsilcisi oldu. Çekilen fotoğraflar 14 Nisan itibarıyla İstanbul’un sokaklarını renklendirirken, filmler de TV ve sosyal mecralarda yayınlanmaya başladı.
Yaşları 8-12 arasında değişen Ada, Alp, Arda, Asya, Beliz, Ceylin, Ecrin, Emre, Emrecan, Eren, Esma, Melisa, Pamir, Tahsin ve Yunus, kampanya fotoğraf ve video çekimlerinde kendi alanlarında başarılı fotoğraf ve video sanatçıları Derya Turgut, Ekin Özbiçer, Elif Gülen Suyabatmaz, Emre Arslaner, Engin Güneysu, Hasan İlkay Özduman, İdil Ergün, Nermin Er ve Ozan Köseibiş ile çalıştı.

İşte çocukların 23 Nisan için çektiği o kareler: 

Yunus_D_10 yaşında Tahsin_A_11 yaşında_v2 Tahsin_A_11 yaşında Pamir_Ö_10 yaşında_v4 Pamir_Ö_10 yaşında_v3 Pamir_Ö_10 yaşında_v2 Pamir_Ö_10 yaşında Eren_P_11 yaşında_v3 Kadikoy_Dinazor_Gece Melisa_C_11 yaşında Nisantasi_Gece Nisantasi_Tavsan_Gece Eren_P_11 yaşında_v2 Eren_P_11 yaşında Emrecan_Y_10 yaşında_v2 Emrecan_Y_10 yaşında Emre_A_11 yaşında Ecrin_Y_9 yaşında Besiktas_Esek_Gündüz Ada_A_10 yaşında Ada_F_8 yaşında Asya_A_10 yaşında Asya_A_10 yaşında_v2 Asya_A_10 yaşında_v3 Beliz_E_11 yaşında

1 Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
2 WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
3 adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
4 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
5 Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Güncel Haberler
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Z kuşağı tasarruf etmeyi öğreniyor
Z kuşağı tasarruf etmeyi öğreniyor
Yapay zeka yatırımı artıyor ama “değer boşluğu” büyüyor
Yapay zeka yatırımı artıyor ama “değer boşluğu” büyüyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
Haberler
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Türkiye’de sosyal medya platformlarına erişim sorunu sürüyor
Haberler
Türkiye’de sosyal medya platformlarına erişim sorunu sürüyor
İrem Alimoğlu
8 Eylül 2025
Derbi heyecanı dijitalde: Yandex, taraftarın arama karnesini açıkladı
Haberler
Derbi heyecanı dijitalde: Yandex, taraftarın arama karnesini açıkladı
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.