Antalya İnteraktif Pazarlama Zirvesi (IPZ) Anadolu’yu yarına hazırlıyor!

 

İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu, 26 Ocak’ta “Trendler,İnovasyon ve Teknolojiyle ANADOLU Yarına Hazırlanıyor” temasıyla, Antalyalı iş adamlarını bir araya getiriyor.

Bugüne kadar binlerce pazarlama profesyonelini ve yüzlerce konuşmacıyı ağırlayan IPZ, Antalya’nın ardından Gaziantep’te de, Anadolu markalarını bir araya getirecek.

Bu Yılın  Gündemi İnovasyon

İPZ Anadolu’da bu yıl için “inovasyon” konsepti belirlendi.

Globalleşen dünyada inovasyonun önemine dikkat çekilen etkinlikte, ürün ve hizmetin çeşitlendiği pazarlarda, müşterilerin seçim kriterlerinin esaslı bir sebebe dayanması gerektiği vurgulanıyor.

Her sektörde birbiri ardına yeni oyuncuların belirmesi, karlı büyüme ve fiyat rekabetinde öne çıkmanın en etkili yolunun inovasyon olduğu belirlenmiş durumda.

Sektör öncüsü olmak da artık önemli değil, zira rekabet yalnızca rakiplerden değil, farklı sektörlerden de gelebilmekte. Üstelik her sektörün sorunu olan taklit ile başa çıkabilmek için de inovasyonu sürekli hale getirmek gerekiyor. 

İnovasyon, yaratıcılıkla karıştırılan ve iş hayatına göreceli olarak yeni girmiş bir kavram.

Her işte ve boyutta yapılabilen inovasyonun dünyaya bir yenilik getirmesi gerekiyor. Yeni bir ürün veya uygulama ortaya koymak, var olanı değiştirmek inovasyonun bir parçası.

Bu konudaki görüşünü 3M’in CEO’su George Buckley; inovasyonun bir sayı oyunu olduğu sözleriyle dile getiriyor.

İPZ Anadolu ise bu sayı oyununu en iyi oynayan şirketlerin, gelecekte rekabette açık ara öne geçeceklerine dikkat çekiyor. Dolayısıyla, bu yıl ki zirvede şirketler açısından inovasyonun dünyadaki örnekleriyle ele alınarak inovatif olmak için yapılması gerekenlerin katılımcılarla paylaşılması amaçlıyor.

Tüm bu konulara çözüm odaklı önerilerle yaklaşan İPZ Anadolu oturumlarında “Trendler, İnovasyon ve Teknoloji” temasına değinilecek.

Bu ana tema çerçevesinde gün boyunca gerçekleştirilecek oturumlarda, “Markalar, Vizyonerler ve Trendler”, “Yeni İş Süreçleri, Yeni Üretim Modelleri”, “Yeni Nesil Girişimcilik”, “İnternet Reklamcılığında Yeni ve Etkili İş Yapış Biçimleri Nelerdir, Nasıl Kullanmalısınız”, “Duygusal Pazarlama ve İnsanlaşan Markalar” ve “Yetenekleri Geleceğe göre tasarlamak” konuları değerlendirilecek.

Konferans boyunca içeriğin konseptine uygun interaktif bir ortam yaratılacak ve katılımcılara sürprizler yapılacak.

Antalya’ya değer katan markalar ödüllendiriliyor

Marketing Türkiye’nin Akademetre Araştırma ve Stratejik Planlama Şirketiyle birlikte yaptığı “Antalya İtibar ve Marka Değer Performansı Araştırması”nda kentin öne çıkan markaları açıklanacak.

Ayrıca Marketing Türkiye’nin şehrin kanaat önderleriyle birlikte yaptığı “Antalya’ya Değer Katan Markalar” değerlendirmesinde kent ile anılan kurum ve markalar da duyurulacak.

Bir şehir özelinde ilk kez yapılan ve heyecanla sonuçları beklenen araştırmalar Antalya iş dünyası tarafından merakla bekleniyor.

IPZ, Anadolu markaları için farkındalık sağlıyor

2006 yılında “Dijital pazarlama konusunda reklam veren nezdinde bir farkındalık yaratma ve bu alanda gelişimi sağlama” vizyonuyla yola çıkan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ), son iki yıldır bu vizyonunu Anadolu markalarıyla paylaşıyor.

Multinet Up, Marketing Toys, hepsiburada.com, Uğur Okulları, Digital Partners, Isuzu desteği ile daha önce Kayseri,Bursa ve Konya’da gerçekleşen IPZ Anadolu,  Antalya’dan sonra, Gaziantep’ de iş dünyasının nabzını tutacak. 

İLGİLİ HABERLER