1 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Anadolu’da”Marka, Kent, Reklamcı” olmak konuşuldu

Marketing Türkiye
5 Mart 2012
2 dk okuma

ARD Akdeniz Reklamcılar Derneği, ATSO Antalya Ticaret ve Sanayi Odası işbirliğinde gerçekleştirilen “Anadolu’da Marka, Kent, Reklamcı olmak” temalı 3. Ulusal Pazarlama İletişimi Kongresi yoğun bir katılımla gerçekleşti. İki günlük oturumlar boyunca Türkiye’nin her yanından ve Antalya’dan gelen yerel yöneticiler, iletişim uzmanları, iletişimi önemseyen bürokratlar, akademisyenler, profesyoneller, iletişim, güzel sanatlar ve işletme fakültelerinin öğrencilerinin yanısıra ARD üyesi reklam ajansı temsilcileri, konuk dernek başkanları, reklamın medya kanadından temsilciler kongrenin dinleyici profilini oluşturdu. Oturumlar boyunca yapılan tüm keyifli sunumların birbiri ardına bir bütünü oluşturur biçimde gerçekleşmesi ise organize edenlerin başarı hanesine yazıldı. “Ulusal Pazarlama İletişimi Kongresi” kentlerine değer katan Reklamcı ve İletişimcilerin, sonrasında bu değerleri fazlasıyla geri kazandıkları gerçeğini gündeme taşıdı. “Kendi değerini kentin, kentin değerini kendin yap” düsturunu yücelten organizasyon, çıraklarla ustaları buluşturmanın yanısıra, özellikle Antalya’lı bürokratlara son derece önemli mesajlar iletti.
 
“Anadolu’da olmak” olarak işaretlediğimiz, 3. Ulusal Pazarlama İletişimi Kongresi; küresel dünya düzeni, sanal medya, kişiselleşen haber verip alma ve daha bir sürü sosyo-teknolojik etkenle küçülen, daralan artık birbirine değen rekabet unsurlarının, markaların, stratejilerin ve iletişim fikirlerinin bir durup dinlenme, arayı en az bir kol boyu açma, haritaya tekrar bakıp, “neredeyiz, nereye doğruyuz ve varır mıyız?” sorularına cevapların arandığı yol molalarından biriydi. İlki İzmir’de başlayan bu coşkulu süreç, Bursa’da devam ederek Akdeniz’e; yeni öngörüler, umutlar ve hedeflerle birlikte yeni oluşumlarla birlikte sonlandı. Anadolu’da çalışan Reklam Derneklerinin Başkanlarının oluşturduğu yeni platform bunlardan  sadece biri. Anadolu’da reklamcılığın gelişmesi ve mesleki iletişimin daha da güçlenmesi adına bir araya gelen başkanların ilk dönem sözcülüğünü ARD başkanı Cihan İşbaşı yapacak. İlki 2010 yılında İzmir’de gerçekleştirilen “Ulusal Reklamcılık Kongresi” özellikle Anadolu’da Reklamcılığın perspektifini ve vizyonunu disiplinle sorgulayan, sektörel yeniliklere, üniversiteli gençlere ve mesleğin her kademesinden profesyonellere hitap eden büyük bir organizasyon. Doğan Medya Grubunun ana sponsorluğunda, Antalya Ticaret ve Sanayi Odası’nın paydaş ev sahipliğinde gerçekleşen 3. Ulusal Reklamcılık kongresinin tüm organizasyonu ve saha operasyonu Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri tarafından gerçekleştirildi.

1 İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
2 BYD Seal, reklamları "solladı"
BYD Seal, reklamları “solladı”
3 Ticaret Bakanlığı'ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
Ticaret Bakanlığı’ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
4 Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
5 Trump'ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Trump’ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Güncel Haberler
18 ülkede görüşler ortak: "30'una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!"
18 ülkede görüşler ortak: “30’una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!”
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi...
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi…
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
2 hafta önce
yapay zeka teknolojileri
Haberler
AI Tomorrow Summit bu yıl “Geleceği Şekillendir” temasıyla gerçekleştirilecek
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Çinli teknoloji devleri Nvidia'nın H20 çiplerini stokluyor
Haberler
Çinli teknoloji devleri Nvidia’nın H20 çiplerini stokluyor
İrem Alimoğlu
25 Nisan 2025
2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
Haberler
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.