Anadolu’da İnovasyon Hareketi 26 Mayıs’ta Kayseri’de Devam Ediyor
Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu, bu yıl “İnovasyon, Teknoloji ve Finansal Enstrümanlarla ANADOLU Yarına Hazırlanıyor” temasıyla Anadolu’daki iş dünyasıyla buluşmaya devam ediyor.
İkinci ayağı 26 Mayıs’ta “İnovasyon, Teknoloji ve Finansal Enstrümanlarla Kayseri Yarına Hazırlanıyor” başlığıyla gerçekleştirilecek olan konferanslar zincirinin ilki 12 Mayıs’ta Bursa’da gerçekleşti. Yılın ikinci yarısından sonra da Konya, Gaziantep ve Antalya’da devam edecek.
Türkiye’nin en kapsamlı dijital pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) 2006 yılından bu yana düzenleniyor. Dokuz yıl önce “dijital pazarlama konusunda reklam veren nezdinde bir farkındalık yaratma ve bu alanda gelişimi sağlama” vizyonuyla yola çıkan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ), iki yıl önce bu vizyonunu Anadolu markalarıyla paylaşmak için Şekerbank, Şeker Leasing, Şeker Factoring ana sponsorluğunda yola çıktı. Bu zirvenin resmi sponsorları ise Multinet Up, Marketing Toys’dan oluşmaktadır. İnteraktif Pazarlama Zirvesi’ni destekleyen firmalar arasında ise Digital Partners, Isuzu ve Tempo Medya yer alıyor.
İnteraktif Pazarlama Zirvesi bugüne kadar binlerce pazarlama profesyonelini ve yüzlerce konuşmacıyı aynı çatı altında buluşturan yapısıyla, bu yıl da Anadolu’daki markaları bir araya getirecek.
İPZ Anadolu, 26 Mayıs’ta Radisson Blu Otel’de düzenlenecek olan “İnovasyon, Teknoloji ve Finansal Enstrümanlarla Kayseri Yarına Hazırlanıyor” başlıklı etkinlikle konferans zincirini devam ettirecek.
Bu Yıl Gündeminde İnovasyon Var
Bu yıl “İnovasyon, Teknoloji ve Finansal Enstrümanlarla ANADOLU Yarına Hazırlanıyor” temasıyla yola çıkan İPZ Anadolu’nun gündeminde inovasyon var. Globalleşen dünyada inovasyonun önemine dikkat çekilen etkinlikte, ürün ve hizmetin çeşitlendiği pazarlarda, müşterilerin seçim kriterlerinin esaslı bir sebebe dayanması gerektiği belirtiliyor.
Her sektörde birbiri ardına yeni oyuncuların belirmesi, karlı büyüme ve fiyat rekabetinde öne çıkmanın en etkili yolunun inovasyon olduğu belirlenmiş durumda. Sektör öncüsü olmak da artık önemli değil, zira rekabet yalnızca rakiplerden değil, farklı sektörlerden de gelebilmekte. Üstelik her sektörün sorunu olan taklit ile başa çıkabilmek için de sürekli hale getirmek gerekiyor.
İnovasyon, yaratıcılıkla karıştırılan ve iş hayatına göreceli olarak yeni girmiş bir kavram. Her işte ve boyutta yapılabilen inovasyonun dünyaya bir yenilik getirmesi gerekiyor. Yeni bir ürün veya uygulama ortaya koymak, var olanı değiştirmek inovasyonun bir parçası. Bu konudaki görüşünü 3M’in CEO’su George Buckley; inovasyonun bir sayı oyunu olduğu sözleriyle dile getiriyor.
İPZ Anadolu ise bu sayı oyununu en iyi oynayan şirketlerin, gelecekte rekabette açık ara öne geçeceklerine dikkat çekiyor. Dolayısıyla, bu yıl ki zirvede şirketler açısından inovasyonun dünyadaki örnekleriyle ele alınarak inovatif olmak için yapılması gerekenlerin katılımcılarla paylaşılması amaçlıyor.
KOBİ Bankacılığına Çözüm Önerileri İPZ Anadolu’da
İPZ Anadolu’nun bir diğer amacı ise, üretimin, ticaretin ve hizmetin tüm alanlarında KOBİ’lerin yaşadığı sorunlara çözüm bulmak. Ülke kalkınmasında sürdürülebilir bir başarı yakalamak için KOBİ’lerin rekabet gücü kazanacakları bir yol haritasına ihtiyaç var.
Bu konuda bankalar, finans ve finans dışı hizmetleri kapsayan çözümleri ile KOBİ’lerin ihtiyaçlarını karşılama yönünde çalışmalar yürütüyor. Ancak müşterilerin ihtiyaçlarının doğru tespit edilmesi ve sürecin çözüm önerilerine yönelik yakından takip edilmesi KOBİ’lerin finansal kaynaklara erişimi ve rekabet gücünün artırılması açısından önemli.
Tüm bu konulara çözüm odaklı önerilerle yaklaşan İPZ Anadolu oturumlarında “İnovasyon, Teknoloji ve Finansal Enstrümanlarla” temasına değinilecek. Bu ana tema çerçevesinde gün boyunca gerçekleştirilecek oturumlarda “Kurumsallaşma Sürecinde Finans Enstrümanlarının Etkili Kullanımı ve Finansal Çözüm Araçları”, “Yeni İş Süreçleri, Yeni Üretim Modelleri”, “İnovasyon”, “Yüksek Katma değerli Üretimde Bilişim, Teknoloji ve Markanın oluşturulma süreçleri” değerlendirilecektir.
Konferans boyunca içeriğin konseptine uygun interaktif bir ortam yaratılacak ve katılımcılara sürprizler yapılacak.
Kayseri’ye Değer Katan Markalar Ödüllendiriliyor
Marketing Türkiye’nin Akademetre Araştırma ve Stratejik Planlama Şirketiyle birlikte yaptığı “Kayseri İtibar ve Marka Değer Performansı Araştırmasında” kentin öne çıkan markaları açıklanacak. Ayrıca Marketing Türkiye’nin şehrin kanaat önderleriyle birlikte yaptığı “Kayseri’ye Değer Katan Markalar” değerlendirmede kent ile anılan kurum ve markalar da duyurulacak. Bir şehir özelinde ilk kez yapılan ve heyecanla sonuçları beklenen araştırmalar Kayseri iş dünyası tarafından merakla bekleniyor.
Detaylı bilgi için; [email protected] +90 212 211 11 12