Anadolu ekonomisi ”Akıllı İşler”le büyüyecek
Tam 13 yıldır devam eden ve Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde (İPZ) 2019’un ilk turu başlıyor. “Akıllı İşler” temasıyla gerçekleştirilen zirve kapsamında İzmir, Konya, Ankara ve Kayseri ilham veren sunumlara ev sahipliği yapacak. Marketing Türkiye tarafından düzenlenen İPZ Anadolu kapsamında zirvenin gerçekleştirileceği illerde “Kente Değer Katan Markalar Ödül Töreni” ile doğduğu kente katma değer yaratan şirketler ödüllerine kavuşacak.
Marketing Türkiye ile Marketing & Management Institute tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu’nun bu yılki teması değişen ihtiyaçlar dikkate alınarak “Akıllı İşler” olarak belirlendi.
Markaları, sivil toplum kuruluşlarını, akademisyenleri ve iş dünyasını bir araya getiren etkinliklerde katılımcıları ilham veren sunumlar bekliyor.
Bir buluşma platformu olarak konumlanan ve Anadolu iş dünyasını geleceğe hazırlama misyonuyla harekete eden İPZ Anadolu Konferansları 13 yıllık deneyimini 2019’un ilk turunda farklı şehirlere taşıyacak. İPZ Anadolu Konferans dizisi kapsamında paylaşım ekonomisinin avantajları İzmir (20 Şubat), Konya (27 Şubat), Ankara (5 Mart) ve Kayseri’de (11 Nisan) KOBİ’lerle buluşacak.
Anadolu iş dünyası geleceğe hazırlanıyor
Türkiye’nin birçok ilini ziyaret eden İPZ Anadolu iş dünyasında yaşanan gelişmelere dikkat çekerek KOBİ’lerin ihtiyaç duyduğu bilgiye kısa yoldan ulaşmasını hedefliyor. İPZ Anadolu bir buluşma platformu olarak konumlanırken, Anadolu iş dünyasını geleceğe hazırlanması konusunda önemli bir misyon da üstleniyor. Her yıl Konferans konuları bir ön ziyaretle zirvenin gerçekleştirileceği ilin kanaat önderleriyle yapılan toplantılarda belirleniyor.
Bu yıl İPZ Anadolu’nun destekçileri arasında Arçelik, Yapı Kredi Bankası, Bankalar Arası Kart Merkezi, Multinet Up, godaddy Ve Digital Partners yer alıyor…
Kente değer katan markalar ödüllerine kavuşacak
2019’un ilk turunun en heyecan verici bölümlerinden biri ise “Kente Değer Katan Markalar Ödül Töreni” olacak. Konya, Kayseri, Ankara ve İzmir illerinde gerçekleştirilecek olan zirvelerde, bulunduğu Bölgeye en çok yatırım yapan ve kente yarattığı katma değerle insanların kalbini kazanan markalar “Kente Değer Katan Markalar Ödül Töreni”nde ödüllerine kavuşacak.
İPZ Anadolu çok değerli bir buluşma platformu
✔ Yapı Kredi olarak KOBİ’leri hem finansal hem de finans dışı hizmetlerimizle destekleyerek rekabet güçlerini artırmalarına katkı sağlamayı önemsiyoruz. Bu anlayış doğrultusunda, Anadolu’daki işletmeleri geleceğe hazırlamayı hedefleyen IPZ Anadolu’yu çok değerli bir buluşma platformu olarak görüyoruz.
✔ İPZ Anadolu KOBİ Konferansları’nda Yapı Kredi olarak bu yıl girişimcilik ve finansa kolay erişim konusundaki birikimimizi Türkiye’nin dört bir yanındaki katılımcılarla paylaştık. Bu konferansların Anadolu’daki KOBİ’lerin pazarlama süreçleriyle ilgili gelişimine katkı sağlayarak tanıtım ve markalaşma alanında dönüşümü sağlayacağına inanıyoruz.
✔ Türkiye genelinde sahada çok aktif bir şekilde çalışmalarımızı yürütüyoruz. KOBİ’lerimizin ihtiyaçlarını bizzat kendilerinden dinliyor, buna göre şirketlere ve sektörlere özel çözümler oluşturuyoruz. Bu doğrultuda sektörel kredilerimizin yanı sıra esnaf ve KOBİ’lerin nakit ihtiyaçlarını karşılamak için yılın belirli dönemlerinde kredi kampanyaları düzenliyoruz. Teminat güçlüğü yaşayan KOBİ’lere KGF desteğiyle finansman imkanı sunuyoruz. KOSGEB’in destek programlarıyla da özellikle üretici ve girişimcilere desteğimizi sürdürüyoruz.
İPZ Anadolu ekibinin bir parçası olmaktan mutluluk duyuyoruz
✔ İPZ Anadolu’daki markaları bir araya getirirken, Anadolu iş dünyasının geleceğe hazırlanması konusunda önemli bir misyon üstleniyor. Biz de bu topraklardan doğan bir şirket ve marka olarak geride bıraktığımız 63 yılda ülkemize birçok ilki, pek çok yeniliği yaşattık.
✔ Türkiye’de ev teknolojilerinin lider markası olarak, en son teknolojiyi en iyi tasarımlarla buluşturarak, müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik yenilikçi ürün ve hizmetler sunuyoruz. Türkiye’nin en yaygın bayi-servis ağı ve çağdaş perakendecilik anlayışıyla hizmet kalitemizi en üst noktada tutuyoruz.
✔ İPZ Anadolu zirvesine destek vermekteki amacımız Ar-Ge’den üretim sürecine, ürün ve mağaza tasarımından pazarlamaya, satış ve servis hizmetlerimize kadar tüm çalışmalarımız ve güçlü birikimimizle, yeniliğe ve müşterilerimize duyduğumuz büyük tutku ve bağlılığı yansıtmak. Bu sebeple İPZ Anadolu ekibinin bir üyesi olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.
Dijital dönüşümü anlatmak heyecan verici
✔ Bugün her işletme hizmet kalitesini, kârlılığını ve rekabet gücünü her geçen gün artırmak zorunda. Kullanıcıların teknolojiyi çok iyi kullandığı günümüzde, tüm işletme sahipleri dijital dönüşüme bir zorunluluk olarak bakmalı ve gerekli yatırımları yapmalı. Ekonomimizin en önemli yapıtaşı olan KOBİ’lerimiz, bugün toplam işletmelerin yüzde 99’unu oluşturuyor. KOBİ’lerin üretimdeki yeri bu kadar önemliyken, ülkemizin gelişimi adına dijital dönüşüme ayak uydurmaları da son derece gerekli bir hale geliyor.
✔ Hayatımızın her noktasında bizimle olan; banka kartı, kredi kartı ve ön ödemeli kartların sağ alt köşesinde yer alan marka olan Türkiye’nin Ödeme Yöntemi TROY, 2018 sonu itibariyle 7 milyonu aşkın kart adedine ulaştı. Henüz kartlı ödemeleri kullanmayan 20 milyonu aşkın kişiye temas etmeyi hedefleyen TROY, bu kitleyi kayıt içi ekonomiye dâhil ederek, pek çok sektörün gelişimine, en nihayetinde de ülke kalkınmasına hizmet ediyor.
✔ Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği İnteraktif Pazarlama Zirvesi’ne (İPZ) sponsor olarak KOBİ’lerimiz ile daha yakın bir bağ kurmak, en büyük destekçileri olduğumuzu anlatmak istedik.
Anadolu’ya “dijital kalkınma” vizyonuyla gidiyoruz
✔ Beş yıldan beri İPZ Anadolu’ya sponsor ve konuşmacı olarak katılıyoruz. Bu süreç içerisinde İPZ vizyonuyla paralel İstanbul merkez ofisimiz yanı sıra İzmir, Ankara, Antalya ve Bodrum’da bölge ofislerimizi faal hale getirdik. Bugün baktığımızda İstanbul’da faaliyet gösteren ulusal ve global ajansların içerisinde Anadolu’ya en yoğun mesaiyi harcayan ajans konumundayız. Anadolu markalarımıza çok önem veriyor ve “dijital kalkınma” vizyonuyla maddi beklentimizi ikinci planda tutup tüm Anadolu’da dijitalin öneminden bahsederek şirketleri bilgilendiriyoruz.
✔ Ülkemizde trendleri İstanbul belirliyor gibi görünse de, Anadolu’daki detaylara hâkim olmadan yerelden ulusala ve ulusaldan yerele yayılacak pazarlama stratejilerinin verimli olmayacağını düşünüyoruz. Son dönemde döviz kuru sebebiyle oluşan yeni rekabet şartları, üretici konumundaki birçok firmanın yurt dışına açılmak istemesine neden oldu. Ülkemiz için ihracatın önemi de ortadayken, bu durumu Anadolu’ya yakın durarak desteklemek istiyoruz.