Alışveriş sepetinizde kocaman bir domuz olsa
Fransız süpermarket zinciri U ürünlerinin nereden geldiğini göstermek amaçlı müşterilerine güven veren bir sistem geliştirdi. U, ürünlerinin Fransız çiftliklerindeki hayvanlardan sağlandığını; günlük süt alan birinin sepetinde inek, yumurta alanda tavuk, jambon alan müşterinin sepetinde domuzun belirdiği animasyonlarla anlattı.
TBWA Paris ve DAN Paris, Thourotte’deki markete LED ekranlardan oluşan bir ayna yerleştiriyor. Müşteriler bu ekranların önünden yürürken zenginleştirilmiş gerçeklik (augmented reality) teknolojisi ile market arabalarındaki ürünler algılanıyor ve kendi yansımalarıyla birlikte ekranda animasyon başlatılıyor.
Süpermarket zinciri U ürünlerinin nereden geldiğini göstermeyi marka başarısı olarak görüyor. Eğlenceli görüntülerin oluşmasını sağlayan kampanya ise müşterilere keyifli bir alışveriş sunuyor.