9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Alfa Awards heyecanı başladı!
Haberler

Alfa Awards heyecanı başladı!

Marketing Türkiye
12 Nisan 2016
1 dk okuma

 

Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar “A.L.F.A. Awards” ile Ödüllendirilecek

İlki geçtiğimiz yıl gerçekleştirilen Türkiye’nin ilk online şikayet yönetimi yarışması “A.L.F.A. (Actionable, Leader, Fast, Ambitious) Awards”, bu sene 23 Mayıs Pazartesi günü, Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından  SALT Galata’da sahiplerini bulacak. Marketing Türkiye ve Şikayetvar.com işbirliğiyle düzenlenen yarışmada 20’den fazla sektörde faaliyet gösteren ve “Şikayet Sürecini En İyi Yöneten Markalar” ödüllendirilecek.

A.L.F.A. Awards’ın Metodolojisi

A.L.F.A. Awards’ta, şikayetvar.com’a gelen şikayetlere yönelik olarak markaların gerçekleştirdiği şikayet yönetimini temel alınıyor. şikayetvar.com, şikayetçi müşterilere yönelik yılda 400 anket gerçekleştiriyor ve bu anketler Müşteri Deneyimi Endeksi’ni oluşturuyor. A.L.F.A. Awards’ta markalar Müşteri Deneyim Endeksi baz alınarak 200 puan üzerinden ölçümleniyor. İlk 100 puanda şikayet yönetimi ölçülüyor. Bu parametreyi İrtibat Hızı (yüzde 10), Şikayet Süreci (yüzde 25), Çözüm Hızı (yüzde 15), Sonuçtan Memnuniyet (yüzde 10) ve Teşekkür Oranı (yüzde 40) oluşturuyor. İkinci parametrede ise şikayeti yönettikten sonra müşteri algısının ne kadar değiştiği ölçümleniyor. Burada Memnuniyet (yüzde 30), Bağlılık (yüzde 40) ve Tavsiye Etme (yüzde 30) kriterleri değerlendirmeye alınıyor. Ardından bu iki parametrenin ortalaması alınarak markaların A.L.F.A Awards’taki puanı ortaya konuyor.

Geçen yıl kazanan markalar…

A.L.F.A. Awards sonuçlarına göre geçtiğimiz yıl kendi sektörlerinde uyguladıkları başarılı stratejilerle müşteri deneyimini en başarılı şekilde yöneten markalar şöyle sıralanmıştı:

Beyaz Eşya: Vestel

GSM: Turkcell

Hava Ulaşımı: Anadolu Jet

Hazır Giyim: Collezione

İklimlendirme: Vailant

Kargo: Sürat Kargo

Katılım Bankalar: Albaraka Türk

Mobilya: Çilek

Otomobil (Orta Segment): Renault

Otomobil Lüks Segment: BMW

Özel Bankalar: ING Bank

Sigorta: Aksigorta

Teknoloji Marketleri: Gold Teknoloji

Telekomünikasyon: Uydunet

Zincir Market: CarrefourSA

 

Aytıntılı bilgi için: [email protected] ve 0212 211 11 12

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

X'ten, Türkiye'nin 700'den fazla hesabın engellenmesi talebine ret!
Haberler
X’ten, Türkiye’nin 700’den fazla hesabın engellenmesi talebine ret!
Sena Tufan
24 Mart 2025
Deprem sonrası çalışma modelleri nasıl değişecek?
Haberler
Deprem sonrası çalışma modelleri nasıl değişecek?
Sena Tufan
2 hafta önce
BTM uluslararası arenada büyüme hedefiyle harekete geçti!
Haberler
BTM uluslararası arenada büyüme hedefiyle harekete geçti!
Sena Tufan
2 hafta önce
Turgutlu Belediyesi Kadın Basketbol Takımı'ndan mesaj var: "Nasıl doğduğu değil, niye yaşayamadığı!"
Haberler
Turgutlu Belediyesi Kadın Basketbol Takımı’ndan mesaj var: “Nasıl doğduğu değil, niye yaşayamadığı!”
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.