20 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ahmet Pura, 6. kez WFA Yönetim Kurulu’nda
Haberler

Ahmet Pura, 6. kez WFA Yönetim Kurulu’nda

Marketing Türkiye
25 Mayıs 2018
1 dk okuma

Dünyada reklam yatırımlarının yüzde 90’ını (900 milyar $) kontrol eden Dünya Reklamverenler Federasyonu’nun bu yıl belirlenen Yönetim Kurulu’nda Türkiye yeniden yerini aldı. Reklam sektörünün global çaptaki en büyük kuruluşu olan Dünya Reklamverenler Federasyonu’nun (WFA) 15 Mayıs 2018 tarihinde Tokyo’da gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında, RVD Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, 6. kez WFA Yönetim Kurulu’na seçildi.

Reklamverenler Derneği (RVD) Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, 6. kez Dünya Reklamverenler Federasyonu WFA’in (World Federation of Advertisers) yönetimine seçilerek, Türkiye’nin bu büyük organizasyonda temsilini sağlamaya devam edecek.

Reklamverenler Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, 6 senedir üst üste WFA’in yönetimine seçilmesi ile ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Ülkemizin reklam sektörünün global ölçekteki en büyük kuruluşundan olan önemli bir platformda yer alması ve varlığını 6 yıldır devam ettirmesi sektörümüz, derneğimiz ve ülkemiz adına gurur verici. Dünyadaki pazarlama iletişimi ve reklam alanındaki tartışmaları, gelişmeleri takip etmek, bu konularda söz sahibi olmak ülkemizdeki reklam yatırımlarının artması ve sektörün gelişmesi için büyük bir imkân sunuyor.”

Tokyo’da düzenlenen WFA Genel Kurul toplantısında aynı zamanda iki önemli çalışmanın da yayınlandığını belirten Ahmet Pura: “WFA Genel Kurul toplantısında yayınlanan belgeler RVD olarak bizim de üzerinde yoğun olarak çalıştığımız alanlara dokunuyor. Bu belgelerden biri reklamlarda kadın ve erkeğin daha ilerici bir şekilde yansıtılmasına yönelik hazırlanan rehber, bir diğeri ise yine RVD’nin ana çalışma konularından biri olan ve daha güvenli, daha şeffaf ve daha tüketici-dostu bir dijital ortamın yaratılması için oluşturulan WFA Global Medya Beyannamesi. Böylesine önemli ve ülkemiz adına örnek oluşturacak gelişmeleri yakından izleyerek, biz de RVD olarak, gerekli aksiyonların alınması konusunda paydaşlarımız ile iş birliği içinde çalışmaya devam ediyoruz” dedi.

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
5 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Güncel Haberler
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
Haberler
Türkiye’de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
İrem Alimoğlu
24 Eylül 2025
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
10 Eylül 2025
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Haberler
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Sena Tufan
3 hafta önce
"WhatsApp Durumlar"da soru-cevap dönemi başlıyor
Haberler
“WhatsApp Durumlar”da soru-cevap dönemi başlıyor
Sena Tufan
9 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.