10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ağustos ayının en dinamik markaları açıklandı
Haberler

Ağustos ayının en dinamik markaları açıklandı

Marketing Türkiye
19 Eylül 2018
4 dk okuma

Tüm basılı ve online fiyat verilerini araştırıp takip eden, güncel pazar araştırma analizlerini sunan BrandZone, Ağustos ayının “En Dinamik Markaları”nı belirledi. BrandZone verilerine göre; hızlı tüketimde Unilever, tüketici teknolojisinde Arzum zirveye yerleşti.

Markalar için fiyat/rekabet araştırma hizmetleri sunan BrandZone, Marketing Türkiye’ye özel olarak 2018 Ağustos ayının “En Dinamik Markaları”nı analiz etti. Kampanyaları tek tek ürün, marka, kategori ve özellik bazında inceleyen BrandZone, bir kategoride en fazla kampanyası yer alan yani en dinamik markaları açıkladı. Analizde; ulusal, yerel, indirim, parfümeri, teknoloji ve toptan kanalların insert (katalog) ve basılı reklamlarında bulunan kampanyalarıyla birlikte teknoloji kategorisindeki TV ve radyo reklamı kampanyaları da ele alındı.

Küçük ev aletlerinde Arzum ilk sırada yer aldı

Küçük ev aletleri kategorisinde toplamda bin 938 kampanya düzenlendi. Yüzde 45’lik kampanya oranı ve 874 kampanyayla Arzum en dinamik marka oldu. Yüzde 8’lik kampanya yüzdesi ve 158 kampanyayla Kiwi ikinci sırada yer alırken; yüzde 8’lik kampanya yüzdesi ve 153 kampanyayla Sinbo üçüncü sıraya yerleşti.

Akıllı telefon kampanyalarında Apple lider

Ağustos ayında akıllı telefon kategorisinde toplamda 3 bin 273 kampanya düzenlendi. Yüzde 12’lik kampanya yüzdesi ve 397 kampanyayla Apple’ın Apple iPhone markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 6’lık kampanya yüzdesi ve 210 kampanyayla Samsung’un Samsung Galaxy markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 5’lik kampanya yüzdesi ve 171 kampanyayla General Mobile üçüncü sırada yer aldı.

TV’de LG zirvede yer aldı

TV kategorisinde toplamda bin 299 kampanya düzenlendi. Yüzde 59’luk kampanya oranı ve 761 kampanyayla LG en dinamik marka oldu. Yüzde 11’lik kampanya yüzdesi ve 138 kampanyayla Samsung ikinci sırada yer alırken; yüzde 9’luk kampanya yüzdesi ve 116 kampanyayla Toshiba üçüncü sıraya yerleşti.

Beyaz eşyada Simfer farkı!

Beyaz eşya kategorisinde toplamda bin 951 kampanya düzenlendi. Yüzde 23’lük kampanya oranı ve 444 kampanyayla Simfer en dinamik marka oldu. Yüzde 21’lik kampanya yüzdesi ve 419 kampanyayla Whirlpool’un Hotpoint markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 18’lik kampanya yüzdesi ve 354 kampanyayla Kumtel üçüncü sıraya yerleşti.

Lezita en aktif marka oldu

Kümes hayvanları kategorisinde toplamda 652 kampanya düzenlendi. Yüzde 11’lik kampanya yüzdesi ve 69 kampanyayla Abalıoğlu’nun Lezita markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 9’luk kampanya yüzdesi ve 57 kampanyayla Şenpiliç ikinci sırada yer alırken; yüzde 9’luk kampanya yüzdesi ve 56 kampanyayla Banvit üçüncü sıraya yerleşti.

Sütte Pınar lider

Ağustos ayında süt kategorisinde toplamda 548 kampanya düzenlendi. Yüzde 32’lik kampanya yüzdesi ve 175 kampanyayla Pınar Süt’ün Pınar markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 15’lik kampanya yüzdesi ve 81 kampanyayla Konya Şeker’in Torku markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 14’lük kampanya yüzdesi ve 74 kampanyayla Tat Gıda’nın SEK markası üçüncü sıraya yerleşti.

Sıvıyağda Komili farkı

Sıvı yağ kategorisinde toplamda 650 kampanya düzenlendi. Yüzde 23’lük kampanya yüzdesi ve 147 kampanyayla Bunge’nin Komili markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 16’lık kampanya yüzdesi ve 105 kampanyayla Savola Gıda’nın Yudum markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 6’lık kampanya yüzdesi ve 36 kampanyayla Tariş üçüncü sıraya yerleşti.

Kahvaltılık gevrek kategorisinde toplamda 323 kampanya düzenlendi. Yüzde 29’luk kampanya yüzdesi ve 94 kampanyayla Nestle’nin Nesfit markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 25’lik kampanya yüzdesi ve 82 kampanyayla Nestle’nin Nesquik markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 13’lük kampanya yüzdesi ve 43 kampanyayla Ülker’in Ülker Coco Pops markası üçüncü sıraya yerleşti

Suya Erikli imzası

Su kategorisinde toplamda 258 kampanya düzenlendi. Yüzde 17’lik kampanya yüzdesi ve 43 kampanyayla Nestle Waters’ın Erikli markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 16’lık kampanya yüzdesi ve 40 kampanyayla Coca-Cola İçecek’in Damla markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 14’lük kampanya yüzdesi ve 36 kampanyayla Danone’nin Hayat Su markası üçüncü sıraya yerleşti.

Finish ilk sırada yer aldı

Bulaşık makinesi yıkama kategorisinde toplamda 605 kampanya düzenlendi. Yüzde 58’lik kampanya oranı ve 349 kampanyayla Reckitt Benckiser’in Finish markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 21’lik kampanya yüzdesi ve 125 kampanyayla Henkel’in Pril markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 18’lik kampanya yüzdesi ve 109 kampanyayla Procter&Gamble’nin Fairy markası üçüncü sıraya yerleşti.

Deodorantta lider Nivea

Deodorant kategorisinde toplamda 411 kampanya düzenlendi. Yüzde 22’lik kampanya oranı ve 90 kampanyayla Beiersdorf’un Nivea markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 10’luk kampanya yüzdesi ve 40 kampanyayla Unilever’in Rexona markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 8’lik kampanya yüzdesi ve 31 kampanyayla L’Oreal’in Garnier markası üçüncü sıraya yerleşti.

Saç bakımda Elidor lider

Saç bakım ürünleri kategorisinde toplamda 881 kampanya düzenlendi. Yüzde 7’lik kampanya oranı ve 65 kampanyayla Unilever’in Elidor markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 7’lik kampanya yüzdesi ve 62 kampanyayla Unilever’in Dove markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 7’lik kampanya yüzdesi ve 58 kampanyayla L’Oreal’in Elseve markası üçüncü sıraya yerleşti.

Ağız bakımda Colgate ilk sırada

Ağız bakım ürünleri kategorisinde toplamda 756 kampanya düzenlendi. Yüzde 22’lik kampanya oranı ve 165 kampanyayla Colgate-Palmolive’nin Colgate markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 19’luk kampanya yüzdesi ve 145 kampanyayla Procter&Gamble’nin Oral-B markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 14’lük kampanya yüzdesi ve 106 kampanyayla Unilever’in Signal markası üçüncü sıraya yerleşti.

Duru imzasını attı

Kolonya kategorisinde toplamda 274 kampanya düzenlendi. Yüzde 24’lük kampanya oranı ve 65 kampanyayla Evyap’ın Duru markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 23’lük kampanya yüzdesi ve 62 kampanyayla Eczacıbaşı’nın Selin markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 15’lik kampanya yüzdesi ve 41 kampanyayla Tariş üçüncü sıraya yerleşti.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gerety Awards, kadın liderlerin yer aldığı jüri panellerini duyurdu
Haberler
Gerety Awards, kadın liderlerin yer aldığı jüri panellerini duyurdu
İrem Alimoğlu
2 gün önce
Şirketlerin yüzde 60'ı ara zam planlamıyor!
Haberler
Şirketlerin yüzde 60’ı ara zam planlamıyor!
Sena Tufan
18 Mart 2025
Perakendeden uzaya: Amazon, Starlink'e rakip oluyor
Haberler
Perakendeden uzaya: Amazon, Starlink’e rakip oluyor
Nafizcan Önder
2 hafta önce
OpenAI, ChatGPT'nin görüntü oluşturma yeteneklerini yükseltti
Haberler
OpenAI, ChatGPT’nin görüntü oluşturma yeteneklerini yükseltti
Sena Tufan
27 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.