adMingle, Shafrir’i getiriyor
İnternet ve mobil dünyanın en önemli girişimci isimlerinden biri olan Amit Shafrir’i yönetim kuruluna alan adMingle, global marka olmayı hedefliyor.
Türk sermayesiyle 2012’de kurulan adMingle, İngiltere, Almanya, İtalya, Fransa, Endonezya, Singapur, İsrail, Avusturya ve Rusya’da açtığı ofislerin ardından 3 yeni ülke pazarına da giriş hazırlıkları yapıyor. adMingle, sosyal medyayı kendine hedef alan olarak seçti. “Sosyal medyada yaşayan” kullanıcıların yarattığı kitleye kendine has bir dille reklam iletmesini sağlayan şirket, bu yolla bireysel kullanıcıların sadece sosyal medya kanalıyla para kazanmasını mümkün hale getirmek istiyor. Hedefleri kapsamında mobil ve internet alanında dünyanın önde gelen isimlerinden biri olan ve AOL, Netscape, Amdocs, Nextel, AT&T, T-Mobile, Badoo, ICQ ve Winamp firmalarında farklı alanlarda görev Amit Shafrir’i yönetim kuruluna dahil etti.
adMingle’ın Kurucu Ortak ve İş Geliştirme Sorumlusu Arman Acar, Shafrir’in gelişiyle şirkette yaşanacak vizyon değişiminden son derece heyecan duyduklarını dile getirdi. adMingle CEO’su ve Kurucu Ortağı Selim Benbasat ise geleceğe yapılan bu yatırım konusunda, Shafrir’in şirket bünyesine katılmasının çok önemli bir adım ve adMingle için önemli bir çağın başlangıcı olduğunu ifade etti.