Adidas Runtastic’i satın aldı
Dünyanın önde gelen spor markası Adidas, önemli bir adım atarak Android ve iOS platformlarında sağlık ve fitness uygulaması olarak yer alan Runtastic’i 240 milyon dolara satın aldığını duyurdu.
Avusturya Merkezli Runtastic, 2009 yılından beri faaliyette ve yaklaşık 20 civarında fitness tabanlı mobil uygulaması bulunuyor. Aynı zamanda donanım alanında da etkin ve farklı cihazları bulunan uygulama, 80 milyon indirilme ve 40 milyondan fazla kullanıcıya sahip.
Runtastic, Ekim 2013’te %50.1’lik hissesini Axel Springer’a sattı ve bu noktada Berlin merkezli girişim hızlandırıcı ile stratejik ortak haline geldi. Artık Adidas’a bağlı olsa da kendi içindeki yaratıcılık ve özgünlüğünü kaybetmeyecek olan Runtastic operasyonlarına ve güncellemelere devam edecek.
Runtastic, giyilebilir teknoloji ve fitness/sağlık güncellemelerine Adidas’ın gücüyle yeni bir soluk getireceğe benziyor.