Adform’dan zahmetsiz modern pazarlama için yeni platform: FLOW

Gartner’ın adtech lideri, dünyanın ilk bağımsız ve tam entegre teknoloji platformuyla reklam verenlerin ve ajansların iş sonuçlarını büyütecek.

Dijital kampanya yaşam döngüsünün tüm unsurlarını kapsayan tek bağımsız küresel reklam yönetim platformu Adform, bugün yaptığı açıklamayla yeni ürün takımı Adform FLOW’u tanıttı. Pazarlamacıların planlama, satın alma ve etkinleştirme işlerini kolaylaştırmak için sezgisel olarak tasarlanan Adform FLOW; DSP, DMP, SSP, DCO ve reklam sunucusu gibi ihtiyaç duyulan her şeyi, tek ve kullanımı kolay bir platformda bir araya getiriyor. Sıra dışı kullanıcı deneyimi ve gelişmiş insan/makine iş birliği ile Adform FLOW, pazarlama başarısı sonuçlarını büyütmek için artırılmış zeka sunuyor.

Adform FLOW’un özellikleri arasında;

  • Tüm kampanyaların iş akışında ve dijital medya kanallarında Kusursuz ve Entegre Kullanıcı Deneyimi sunması,
  • Kontrol ve esneklik sağlayan Saas Teknolojisi ile modüler ve açık API yaklaşımının yanı sıra lisans bazı ücretler ile maliyetleri kontrol etme olanağı sağlaması,
  • Çerez sonrası bir dünyada gizlilik uyumluğu kurulumu için birinci taraf kimlik kullanımına hazır olması ve;
  • Medya tarafsızlığı ile medya ya da veri sahipliğinin olmamasıyla ihtilaf yaratmaması bulunuyor.

Dynata ortaklığı ile gerçekleştirilen ve binden fazla pazarlamacının katıldığı Adform araştırması, günümüzde pazarlamacıların neredeyse üçte birinin (yüzde 74) kampanyalarını veri optimizasyonu, maliyet verimliliği ve kontrol açısından en yüksek faydaların vurgulandığı tek bir pano üzerinden yönetmek istediğini ortaya koyuyor.

Tüm pazarlama çözümleri tek bir panoda

Adform’un yirmi yıllık inovasyonu üzerine kurulu olan ve hazırlığı üç yıldan fazladır süren Adform FLOW, modern pazarlama için kurumsal bir teknoloji; bağımsız ve entegre pazarlamacılara, bugüne kadarki çözümlerde göremedikleri türde, kendi verileri üzerinde gelişmiş kontrol imkanı sağlıyor. Adform’un yeni platformu; ayarlanabilir, saydam ve güvenilir olmasıyla kampanya yönetim süreçlerinin kesintisiz olmasını mümkün kılıyor.

Dijital pazarlamacılar uzun süredir kullandıkları birden fazla martech ve adtech çözümünün yarattığı verimsizliklerle mücadele ediyordu. Günümüzün ekonomik gerçeklikleri de verimlilik çabalarını kaçınılmaz kılıyor. Bugüne dek, bazı şirketler, içeriğe ve hizmetlere erişimin denetlendiği walled garden adı verilen ortam içerisinde faaliyetlerini sürdürdü, bazıları ise en iyi teknolojileri kullanırken, bunların bir arada çalışmadığı gerçeğiyle yüzleşti. Adform FLOW, ölçeklenme, kullanım kolaylığı ve walled garden verimliliği ile karmaşık nokta çözümünün zenginliğini sunuyor.

 

“Saydamlık, gizlilik ve veri sahipliği”

Adform CEO’su Troels Jensen, “Günümüzde pazarlamacılar, özel ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen komple bir çözüme ihtiyaç duyuyorlar. Önceden yapabildiklerinden fazlasını yapabilmelerini sağlayarak, müşterilerimize hatırı sayılır bir değer sağlayacağımızdan eminiz. Adform, tek bağımsız tam entegre pazarlama platformu olarak; saydamlık, gizlilik ve veri sahipliği sağlıyor. Bu problemleri çözmemizle, Adform müşterileri Adform FLOW’un benzersiz mimarisinden faydalanabilecekler ve önemli ölçüde güçlü sonuçlar alabilecekler” dedi.

Vodafone Türkiye Biddable Media Senior Associate Manager Burak Gencer ise şöyle konuştu: “IAP kullanıcı dostu arayüzü ve modern pazarlamanın yönetilmesi için oluşturulmuş yenilikçi bir platform. Hızlı ve akıcı olmasının dışında, optimizasyon ve raporlamadan kazandırdığı zamanla birlikte, özelleştirilmiş arayüz imkanlarını görmek heyecan verici.”

Adform ve Adform FLOW hakkında daha fazla bilgi için www.adform.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

 

İLGİLİ HABERLER