15 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
stres
Haberler

Adform Türkiye Genel Müdürü Cem Eroğlu: “Önce sorumluluk, sonra kendimiz”

Marketing Türkiye
12 Ağustos 2020
2 dk okuma

Adform Türkiye Genel Müdürü Cem Eroğlu, içinde bulunduğumuz süreci hem üst düzey yönetici, hem profesyonel, hem de birey kimliğiyle değerlendirdi. Eroğlu’nun ana gözlemi, “kurumların dijitalleşme hızının, bireylerin kurumlaşmasını geçtiği” yönünde. 

Empati, günümüzde her alanda eksiğini ve faydasını gördüğümüz bir yeti. Çok geçmişe gitmeden, eski olan normal günlere dönelim. Hatta, iyi bir kurum temsilcisinin hayatını resmedelim. Sabah erkenden kalkıyorsun; dünden kalma yarım düşüncelerin yarım kalmış uykunun karanlık köşelerinde birikmiş. İlk aklına gelen telefondan maillerine veya mesajlarına bakmak. Zamanın var ise içeceğini demliyorsun ve kahvaltını yapıyorsun. Toplu taşıma veya hususi aracın ile, ofisine gidiyorsun. Gideceğin yere varana kadar, çalıştığın endüstrinin hedef kitlesi olan tüketiciler ile karşı karşıya geliyorsun, görüyorsun veya görmezden geliyorsun. Sabah bir gülümseme ile ofise varıyorsun ve ekip arkadaşlarınla hızlı bir sohbet sonrası güne başlıyorsun. Özetle, kendin dışında herkesi görüyorsun ve iletişim kuruyorsun. Farklılıkları tespit ediyor, gerekiyorsa kendine çeki düzen veriyorsun veya feyz alıyorsun. Toplantılar esnasında, müşterinin gözlerinde yaptığı işe olan inancını ve hedeflerini görüyorsun, mümkünse empati yaparak ihtiyacını belirliyorsun. Sosyal zekân, kimi zaman ağır basıyor ve kültürümüzün de getirdiği gibi, yakın iletişim sana empati yeteneğini besleme imkânı sağlıyor.

Pandemi sonrası, kendimizi bir anda kapalı odalarda bulduk ve kendimizden başka sadece bilgisayarımızı gördük (değerli aile fertlerimizin dışında). İletişim kanallarımız mail ve online araçlar ile görüntülü iletişim oldu. Buz dağının görünen kısmında oturan bizlerse, kurumların dijitalleşmeye hızlı adaptasyonu esnasında pandemi kuralları içerisinde “önce sorumluluk, sonra kendimiz” modeline döndük. Kısa zamanda uyum sağlayan kurumların, bir anda yapılan tüm işleri dijital ortamda raporladığı ve analiz ettiği bir dünyaya geçtik. Zorunlu dahi olsa, işlerin devam edebilmesi ve departmanlar arası iletişimin sekteye uğramaması için gerekli dijitalleşme yatırımları gerçekleşti. Dev oyuncuların tanımadığımız yeteneklerine müşteriler olduk.

Sonuç, normalden daha fazla çalışıyorum diyen bizler, yemek yemeyi unutuyorum ve gün boyunca konferanstayım diyen profesyoneller ve adapte olabilmenin takvim doluluğu ile eşdeğer olduğu algısı… Kurumların dijitalleşme hızı ile kendi kurumsallaşma hızımız rekabet ediyor oldu. Dijital kurumsallaşma, zaman yönetimi ve normal hayatta harcadığımız iş dışı zamanın bize kattıklarının farkındalığı dileğiyle…

Adform cem eroğlu
1 Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
4 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
5 Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdü
Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdü
Güncel Haberler
İyi ama eksik
İyi ama eksik
Otomobil ilanlarında dönüşüm: Genç, benzinli ve otomatik araçlar öne çıkıyor
Otomobil ilanlarında dönüşüm: Genç, benzinli ve otomatik araçlar öne çıkıyor
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’nin gençlik markaları
Haberler
Türkiye’nin gençlik markaları
Sena Tufan
19 Mayıs 2025
BMD’den AYD’ye çağrı: “Ciro kaçıranları ve varsa başlattığınız yasal işlemleri kamuoyuyla paylaşın”
Haberler
BMD’den AYD’ye çağrı: “Ciro kaçıranları ve varsa başlattığınız yasal işlemleri kamuoyuyla paylaşın”
Nafizcan Önder
13 Mayıs 2025
Epica Awards bu yılın Jüri Başkanını açıkladı...
Haberler
Epica Awards bu yılın Jüri Başkanını açıkladı…
Sena Tufan
2 hafta önce
Nike ve LEGO'dan çocukları oyuna ve spora davet eden iş birliği
Haberler
Nike ve LEGO’dan çocukları oyuna ve spora davet eden iş birliği
İrem Alimoğlu
30 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.