7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Accor Otelleri'nde üst düzey atama
Haberler

Accor Otelleri’nde üst düzey atama

Marketing Türkiye
30 Kasım 2018
1 dk okuma

Accor Otelleri Yiğit Sezgin’i Şirketin Dünya Ticaret Başkanı (Chief Commercial Officer / CCO) olarak atadığını duyurdu.

Geniş görev yelpazesi arasında, Raffles, Fairmont, Swissotel, Banyan Tree, Rixos, Sofitel, Movenpick, Orient Express, 25 Hours, Mama Shelter, SLS, Novotel, Pullman, Mercure, Ibis gibi grubun otuzun üzerindeki bütün otel markalarının gelişim ve entegrasyonu, Satış ve Pazarlama Organizasyonu, Dijital Dönüşüm, Halkla İlişkiler ve İletişim, Müşteri Sadakat Programları ile Stratejik İş Ortaklıkları, Veri Analiz Programları, Gelir Yönetimi ve buna bağlı tüm fonlar bulunuyor. Sezgin, bu sorumluluklarını şirketin Dubai merkezinden yürütecek.

Öncelikle, grubun markalarının Dijital ve Müşteri Sadakat Program transformasyonuna odaklanması beklenen Sezgin, bölgede marka vaatlerinin güvence altına alınmasında önemli bir rol üstlenecek. Sezgin otel markaları dışında grubun yatırım yaptığı Co Working Spaces, Concierge, .com ve Yiyecek İçecek Şirketlerinin de bölgedeki gelişimlerinden sorumlu olacak.

Uluslararası turizm sektöründe yeniden görev almanın heyecanı içinde olduğunu dile getiren Yiğit Sezgin ise; 20 yıldan fazla bir sürede edindiği küresel deneyimini Accor Otellerinin seçkin portföyüne aktarmak için sabırsızlandığını söyledi ve dünyadaki en simgesel markaların yönetildiği bu yenilikçi ve atılımcı şirkette görev almaktan gurur duyduğunu ifade etti.

20 yıl boyunca sekiz farklı ülkede çalışan Sezgin; Ritz-Carlton, Wilton International ve Hilton Otelleri gibi çok uluslu gruplarda üst düzey yöneticilik görevleri de üstlendi. Radisson Otel Grubu’nda (eski Carlson Rezidor) on yıl çalışarak hem satış geliştirme hem de stratejik performansı artıran Sezgin, bu yılların büyük bölümünü Dubai’de geçirdi ve grubun Satış ve Pazarlama Global Başkanı olarak yüzü aşkın otel ve global satış ofisinin yönetiminden sorumlu oldu.

Boğaziçi Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Pazarlama Bölümü’nden mezun olan Sezgin, Harvard Business School’da Liderlik Gelişimi alanında Master derecesini tamamladı.

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kiğılı logosunu yeniledi
Haberler
Kiğılı logosunu yeniledi
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Haberler
Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Sena Tufan
2 Ekim 2025
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri “Tarihin İçinde Bir Akşam”da buluştu
Haberler
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri “Tarihin İçinde Bir Akşam”da buluştu
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Müşteri sadakati oyunlaştırma ile yeni bir boyut kazanıyor
Haberler
Müşteri sadakati oyunlaştırma ile yeni bir boyut kazanıyor
Advertorial
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.