9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Abdi İbrahim’in Bruno markasının reklam yüzü: isyankar bebekler

Marketing Türkiye
24 Eylül 2012
1 dk okuma
Abdi İbrahim, Sağlık Ürünleri kategorisinde yarattığı ilk markası Bruno’nun genişletilmiş ürün gamını piyasaya sundu. Bebeklerdeki burun tıkanıklığını engellemek üzere geliştirilen serum fizyolojik markası ‘Bruno Baby’ ile Sağlık Ürünleri kategorisinde Nisan ayında ilk çıkışını yapan Abdi İbrahim, çocuklar için geliştirilen ‘Bruno İzotonik Deniz Suyu Spreyi ve yetişkinler için geliştirilen ‘Bruno Hipertonik Okyanus Suyu Spreyi’nin ardından soğuk algınlığı, gribi önleyici ve tedavi edici ‘Bruno Antiviral Burun Sprey’ni de tüketicilerin kullanımına sundu. Reklam kampanyasının çıkışını bebeklerde burun tıkanıklığını engelleyen Bruno Baby Serum Fizyolojik ile gerçekleştiren Abdi İbrahim yeni markasını annelerin güvenilir yardımcısı olarak konumlandırdı.
Yeni reklam filmi, Bruno Baby Serum Fizyolojik’in, bebeklerdeki burun tıkanıklığının verdiği rahatsızlığa son vererek, bütün gece rahat uyumaları ve böylece annelerinin de ilgisinin azalmaya başlamasına isyan etmeleri gerçeğine dayanıyor. ‘O Burun Tıkanacak Arkadaş’ sloganıyla çıkan kampanya, burunlarının tıkalı olduğu uykusuz gecelerde anneleri başlarından ayrılmayan bir grup isyankar bebeğin Bruno sayesinde tüm gece uyumaları ve annelerinin yanlarından ayrılmasına gösterdiği tepkiyi konu alıyor. Bruno’nun reklam ajansı Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi tarafından yazılan senaryo, Dijital Sanatlar Yapımevi’nden yönetmen Devon Dickson tarafından filme çekildi. Bir yaşından küçük olan ve henüz konuşamayan bebeklerin kast olarak kullanıldığı filmde, bebeklerin konuşması için özel animasyon teknikleri kullanıldı. 24 Eylül itibariyle TV’de yayına girecek olan Bruno reklam filmi; radyo spotları, dijital uygulamalar, alışveriş merkezi aktiviteleri ve satış noktası aksiyonları ile entegre kampanya halinde desteklenecek. Tüm bunlara ek olarak Bruno, 1 Ekim itibariyle İstanbul’dan Van’a yolculuğu başlayacak olan ve anneleri burun sağlığı konusunda bilinçlendirecek Acıbadem Mobil desteğindeki Sağlık Tırı ile de bir sosyal sorumluluk projesine imza atacak.

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasının geleceğini hangi teknolojiler şekillendiriyor?
Haberler
İş dünyasının geleceğini hangi teknolojiler şekillendiriyor?
İrem Alimoğlu
5 Nisan 2025
"Dubai'nin değil bu ülkenin çikolatası"
Haberler
“Dubai’nin değil bu ülkenin çikolatası”
Nafizcan Önder
6 Mart 2025
Apple, tepkiler üzerine iPhone 16 reklamını yayından kaldırdı
Haberler
Apple, tepkiler üzerine iPhone 16 reklamını yayından kaldırdı
İrem Alimoğlu
10 Mart 2025
İşletmeler sosyal medyada hangi sıklıkla paylaşım yapmalı?
Haberler
İşletmeler sosyal medyada hangi sıklıkla paylaşım yapmalı?
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.