“Kritik Zamanlarda Fikirler” temasıyla World Marketing Summit International

World Marketing Summit International (eWMS), Prof. Dr. Philip Kotler öncülüğünde pazarlamanın duayen  isimlerini bir araya getiriyor. 6 – 8 Kasım tarihleri arasında düzenlenecek zirvenin bu yılki teması “Kritik Zamanlarda Fikirler” oldu.

“Modern Pazarlamanın Babası” Prof. Dr. Philip Kotler öncülüğünde 10 yıldır dünyanın farklı ülkelerinde düzenlenen World Marketing Summit bu yıl ilk kez online olarak pazarlama dünyasını bir araya getirecek. 6-8 Kasım tarihlerinde dünyanın 104 ülkesinde eş zamanlı olarak düzenlenecek olan eWMS, 48 saat süreyle pazarlama profesyonelleri, yöneticiler ve liderlerden oluşan 2.5 milyondan fazla kişiye ulaşacak.

Zirvede Philip Kotler’in yanı sıra Amerikan Pazarlama Birliği Başkanı Russ Klein, Telenor CEO’su Irfan Wahab Khan, Amerika’nın en yaratıcı tasarımcısı seçilen, 800 ödüllü PepsiCo Global Baştasarım Yöneticisi Mauro Porcini, Markalaşma gurusu Prof David Aaker, Marka Teknolojileri Gurusu ve Futurecast Prof. Luiz Moutinho, Amerika’nın en büyük risk sermayedarlarından Howard Tullman, Facebook Global Çözümler Yöneticisi Veronica Civiero‘nun yanı sıra dünya genelinden çok sayıda önemli şirketin üst düzey yöneticisinin katılacağı eWMS’te Türkiye Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Özgül Özkan Yavuz, destinasyonların pazarlama çalışmaları için nasıl yöntemler kullanılması gerektiğini anlatacak. İstanbul Ticaret Odası Başkanı Şekib Avdagiç de işletmelerin kriz döneminde izlemesi gereken yöntemlerle ilgili konuşacak.

Zirvede, “Pazarlamada Karar Stratejileri”, “Yükselen Piyasalara Yatırımların Artıları ve Eksileri”, “Pazarlama Stratejilerini Oluşturmada Yapay Zekanın Gelecekteki Rolü”, “Yönetim İnovasyonu”, “Sosyal Medya Pazarlamasında Yeni Stratejiler ve Taktikler” gibi şirketlerin gelecek dönemdeki stratejilerine yön verecek konular ele alınacak.

Kotler’den özel Master Class

eWMS kapsamında Philip Kotler’in özel düzenleyeceği Master Class’da liderlikten, yapay zekaya, marketech’ten robotik süreç otomasyonuna farklı konular, alanında uzman isimler tarafından VIP katılımcılara aktarılacak.  eWMS’i takip eden tüm katılımcılara Prof. Dr. Philip Kotler imzalı sertifika verilecek.

“Daha iyi bir dünya yaratmak için”

WMS CEO’su Sadia Kibra, “Bu yıl 6-8 Kasım tarihleri arasında online olarak düzenleyeceğimiz eWMS’te tüm endüstrilerden liderler, sektörlere yön veren girişimciler ve dijital uzmanların da aralarında bulunduğu pazarlama guruları, gelecek nesiller için pazarlama yoluyla daha iyi bir dünya yaratmak için bir araya geliyor.  Zirveye katılacak olan uzmanların kritik öneme sahip öngörüleri, katılımcılar açısından ufuk açıcı olacaktır” dedi.

Bakan Yardımcısı Yavuz, destinasyon pazarlaması anlatacak

eWMS’e Türkiye’den konuşmacı olarak katılacak olan Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Özgül Özkan Yavuz da zirveyle ilgili olarak Uluslararası platformda dijital işbirliklerinin ve bilgi paylaşımının dünya turizminin topyekun ayağa kalkıp toparlanmasında önemli bir rol oynadığına inanıyorum. Bu doğrultuda başta Prof. Philip Kotler olmak üzere dünyanın en önemli pazarlama gurularının konuşmacı olduğu eWMS, ülkemizin büyük bir tecrübe sahibi olduğu turizm alanındaki pazarlama stratejilerinin paylaşılması için çok önemli bir platform. Büyük bölümü beyaz yakalılar, öğrenciler ve akademisyenlerden oluşan milyonlarca kişinin takip edeceği eWMS’te, şehirlerin ve ülkelerin pazarlama stratejileri konuşulurken, Türkiye’nin bu alandaki birikiminden söz etmemek mümkün değil. Zirvede, bu birikimden hareketle, destinasyon pazarlaması konusunda bir sunum gerçekleştireceğim” diye konuştu.

Avdagiç: İstanbul’u konuşmak büyük kazanç
İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekib Avdagiç zirvede, “Kovid-19 sırasında ticaretin ve işletme algısının dönüşümü ile yeni normalde küresel değer zincirini yeniden değerlendirme gerekliliği” başlıklı bir konuşma yapacak.  Avdagiç, zirveye ilişkin yaptığı açıklamada,“e-WMS ile bu yıl dünyanın en büyük webinarı gerçekleştirilmiş olacak. Bu yılki zirvede, Kovid-19 sürecinde değişen ticaret algısı ve işletmelerin kriz döneminde izlemesi gereken yöntemlere ağırlık vereceğiz. Bu anlamda 48 saatlik bir küresel pazarlama beyin fırtınası ortamı oluşacak. 2.5 milyon katılımı ile dünyanın en büyük zirvesi “e-World Marketing Summit”te İstanbul’un konuşuluyor olmasını önemli bir kazanç görüyoruz” ifadesini kullandı.

Zirve, Türkiye saati ile 6 Kasım 03:01’de başlayacak ve 8 Kasım 02:59’da sona erecek. Eşzamanlı olarak tüm kıtaları kapsayacak olan eWMS, Yeni Zellanda Auckland’de başlarken, Los Angeles’ta kapanışı yapacak.  Bilet satışları 30 Ekim’de sona erecek.

Ayrıntılı bilgi için; www.ewmsturkey.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

İLGİLİ HABERLER