20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Hepsiburada'dan Kadınlar Günü Projesi
Haberler

Hepsiburada’dan Kadınlar Günü Projesi

Marketing Türkiye
7 Mart 2019
1 dk okuma

Hepsiburada Dünya Kadınlar Günü’nde kadın girişimcilere yönelik gerçekleştirdiği çalışmaları duyurdu.

Hepsiburada Kurumsal İletişim ve İlişkiler Grup Başkanı Koray Öztürkler ve Girişimci Kadınlar Program Koordinatörü Duygu Aktaş’ın imzasıyla üst düzey medya mensuplarına gönderilen mektupta şu sözlere yer verildi:

Türkiye’nin Hepsiburada’sı olarak kadınların ekonomiye katılmasını, içlerindeki potansiyel ve gücü ortaya çıkarmalarını, üretmelerini, kadının toplumdaki yeri ve konumunu güçlendirmeyi, kadın rol modellerini çoğaltarak özellikle kadın girişimcileri desteklemeye her daim devam ediyoruz. Bu amaçla hayata geçirdiğimiz ve girişimci kadınları arkasına alan “Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü” programımız her geçen gün büyüyor, daha da güçleniyor. Değerli katkılarınızla daha çok kadına ulaşabilmeyi, onları desteklemeye devam etmeyi hedefliyoruz.

Kadın girişimcilere destek

Türkiye’nin lider e-ticaret platformu Hepsiburada, 2017 yılında başlattığı Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü Programıyla gücünü toplumsal gelişimin teminatı olan kadınlar için seferber ediyor. Programa katılan girişimci kadınlar e-ticarette işlerini kuruyor ve büyütüyor. Bu süreçte Hepsiburada teknoloji, pazarlama ve tüm lojistik gücü ile girişimci kadınların yanında.

Türkiye’de ve dünyada bir örneği bulunmayan, girişimci kadınları ticaret hayatına katılmaları için tam teşvik veren bu program, kadınların ek hiçbir yatırım yapmadan dijital ekonomiye katılmalarını sağlıyor. Başladığı günden bu yana 72 ilden yaklaşık 4 binden fazla kadın girişimci programa dahil oldu ve programın başladığı günden bugüne işlerini tam 45 kat büyüttü.

Girişimci kadınların üretmiş olduğu tasarım, el emeği, yerel ve doğal ürünler Hepsiburada müşterileriyle buluşuyor, hem kadınlar hem de yerel ekonomiler güçleniyor. Özellikle, içinde bulunduğumuz dijital dönüşüm çağı sosyal, ekonomik, politik ve teknolojik birçok bölümden oluşan uzun bir yolculuk. Toplumun ortak zekâsının, vicdanının ve potansiyelinin yarısını temsil eden kadınların katkısı olmadan insanlığın bu yolculuğu başarıyla tamamlaması elbette mümkün değil. Teknolojinin ön planda olduğu bu dönemde bir teknoloji şirket olarak Hepsiburada, kadın girişimcilerine katkılarını artırmak üzere var gücüyle çalışmaya devam ediyor.

 

 

1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
4 Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
5 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Güncel Haberler
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Aleph, Reddit ile stratejik ortaklığını 45’ten fazla pazara genişletti
Haberler
Aleph, Reddit ile stratejik ortaklığını 45’ten fazla pazara genişletti
Advertorial
1 hafta önce
Taylor Swift müzik endüstrisinde kuralları yeniden yazıyor: “Swiftonomics”
Haberler
Taylor Swift müzik endüstrisinde kuralları yeniden yazıyor: “Swiftonomics”
Sena Tufan
6 Ekim 2025
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Haberler
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
İrem Alimoğlu
13 Kasım 2025
Pinterest, 2026'nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Haberler
Pinterest, 2026’nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.