28 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

5 milyon dolarlık yatırım yapacak

Marketing Türkiye
7 Ocak 2014
1 dk okuma

Çağrı merkezi şirketlerinden CMC, yatırımlarına hızla devam ederek 2013 yılında yüzde 30 büyüdü ve çalışan sayısını 4500’e yükseltti. 2013’te 15 milyon TL yatırım yaparak Şanlıurfa’da yeni çağrı merkezini hayata geçiren CMC, 2014’te de toplam 5 milyon dolarlık yatırım yapmayı planlıyor. Bu yatırımın 3 milyon dolarını teknoloji için kullanacak olan CMC, 2015’te ise Anadolu’da yeni bir çağrı merkezini daha faaliyete geçirecek.

80’in üzerinde müşterisine, toplam 6 ayrı lokasyonda çağrı merkezi, sosyal medya ve bulut bilişim hizmetleri sunan CMC, yatırımlarına hızla devam ederek her geçen yıl büyümeye devam ediyor. 2013 yılında yüzde 30 büyüyen, çalışan sayısını 4500’e yükselten CMC, 2014 yılında da önemli projeleri hayata geçirmeyi planlıyor. CMC Genel Müdürü Tolga Başarır, 2014’te 5 milyon dolarlık yatırım yapacaklarını, bu yatırımın 3 milyon dolarını teknoloji için kullanacaklarını belirtti.

CMC Genel Müdürü Tolga Başarır, 2013 ve 2014 ile ilgili olarak şu bilgileri verdi: “2013 bizim için verimli bir yıl oldu. Yatırımlarımızı hızlandırarak yüzde 30 oranında bir büyüme sergiledik. 2013 yılında 15 milyon TL yatırım yaparak Şanlıurfa’da yeni çağrı merkezimizi hayata geçirdik ve kısa sürede 750 kişiye büyük bir istihdam sağladık. Şanlıurfa’daki çağrı merkezimizde şu anda 750’nin üzerinde çalışanımız görev yapıyor. Burada ilerleyen dönemlerde 2.000 gence istihdam sağlayacağız. Bununla birlikte, 2009 yılında hizmete giren Malatya’daki çağrı merkezimize de yatırım yapmaya devam ediyoruz. Malatya’nın en büyük işvereni konumuna geldik. Şanlıurfa’da da bu büyümeyi ve gelişimi oluşturarak, şehrin en büyük istihdam sağlayan şirketi haline geldik. 2014 yılında da yatırımlarımıza devam ederek büyümemizi sürdüreceğiz.”

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
4 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
5 CEO'lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
CEO’lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart'ın...
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart’ın…
Esas Sosyal 10. yılını mezunları ve paydaşlarıyla birlikte kutladı
Esas Sosyal 10. yılını mezunları ve paydaşlarıyla birlikte kutladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
Haberler
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
İrem Alimoğlu
20 Ekim 2025
Mayıs ayında “duyguya” odaklanan kazandı
Haberler
Mayıs ayında “duyguya” odaklanan kazandı
Nafizcan Önder
7 Eylül 2025
Türkiye'nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi...
Haberler
Türkiye’nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi…
Marketing Türkiye
15 Ekim 2025
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Haberler
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.