6 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
4K ve HDR için teknoloji devleri birleşiyor
Haberler

4K ve HDR için teknoloji devleri birleşiyor

Marketing Türkiye
8 Ocak 2016
1 dk okuma

 

LG Electronics; Dolby, Netflix, Amazon, YouTube ve NASA şirketleri ile içerik ve teknoloji işbirliği yaptığını açıkladı.

LG’nin CES 2016 kapsamında sergilediği teknolojiler ile kullanıcılar, HDR teknolojisini bulunduran birçok yeni içeriği ve inovasyonu deneyimliyor.

LG’nin OLED TV ve Super UHD TV’leri, HDR10 ve Dolby Vision gibi endüstrideki mevcut HDR formatlarına uyumlu tasarlandı.

Dolby ve Netflix gerçekleştirilen ortaklıkla, CES 2016 katılımcılarına sergilenen OLED TV’ler için Daredevil dizisinden birçok 4K Dolby Visio HDR çekimler gerçekleştirildi.

-Amazon bünyesindeki The Man in the High Castle, Red Oaks, Transparent ve Mozart in the Jungle gibi original HDR programlar da CES 2016’da sergilenen LG TV’lerde gösterilerek kullanıcıların beğenisine sunuluyor.

-CES’de aynı zamanda YouTube’un sağladığı ve Google’ın VP9-Profile 2 kodeklerini kullanan HDR içerikleri de ilk defa izlenebiliyor. YouTube bu yılın ilerleyen zamanlarında kendi TV uygulaması üzerinden HDR içerikler de yayınlayacak.

CES kapsamındaki HDR özellikli OLED TV’lerde, Western Digital’ın Vidity video oynatıcısını kullanarak 20th Century Fox’un Marslı (The Martian) filminden de birçok sahne sergileniyor.

Fuar kapsamında hazırlanan karanlık odada NASA tarafından çekilen ve NASA’nın resmi UHD ortağı olan Harmonic tarafından üretilen derin uzay görüntülerinden HDR videoların da gösterimi yapılıyor.

LG Electronics ev Eğlence Sistemleri Başkanı ve CEO’su Brian Kwon konuyla ilgili : “LG olarak içerik konusunu en az TV teknolojisi ve donanımı kadar ciddiye alıyoruz. Endüstri lideri ortaklarımızla inovasyonlarımızı paylaşmak ise stratejimizin en kritik noktasını oluşturuyor. Bu sayede kullanıcılarımıza çok daha büyük faydalar sunabilmenin yanında muhteşem içeriklerin yaygınlaşmasını oldukça hızlı bir şekilde sağlayabiliyoruz” dedi.

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Haberler
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Sena Tufan
11 Ekim 2025
Türkiye'nin keyif markaları
Haberler
Türkiye’nin keyif markaları
Nafizcan Önder
18 Ekim 2025
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Haberler
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
Haberler
Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
Sena Tufan
17 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.