21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
4,5 G Hayatı hızlandıracak!
Haberler

4,5 G Hayatı hızlandıracak!

Marketing Türkiye
27 Nisan 2016
2 dk okuma

 

Türkiye’nin dört gözle beklediği ve interneti 10 kat hızlandıran 4.5 G teknolojisi 1 Nisan itibarıyla hayatımıza girdi. Dijitalden mobil uygulamalara, telefon ve video kullanımından daha birçok alana kadar hayatımızı kolaylaştıracak olan 4.5 G acaba beraberinde neleri getirdi?

Haber: Ali Cemal Karabudak [email protected]

Mobil frekans yetkilendirmesi ihalesi olarak 27 Ağustos 2015 tarihinde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) denetiminde ihalesi gerçekleşen ve Türk Telekom (eski adıyla Avea), Vodafone ve Turkcell arasında kıyasıya bir rekabete sahne olan 4.5 G bu ay itibariyle resmen hayatımıza dahil oldu. Dilerseniz, bedeli 3.96 milyar Euro (13,17 milyar TL) olan ve herkesin merakla beklediği 4.5 G teknolojisinin hayatımıza getirdiği yeniliklere bir göz atalım…

İnternet 10 kat hizlanacak

Gelelim 4.5 G’nin hayatımızda devrim niteliği taşıyacak olan değişimlerine. Hali hazırda ki GSM operatörleri telefonlarında 3 G teknolojisi sayesinde 28 Mbps hızında internet kullanıyor. Bu hız LTE-Advanced olarak da bilinen 4.5 G teknolojisiyle 10 kat artarak 100 Mbps’ye çıkıyor.

4,5 G Hayatı hızlandıracak!

Yeni reklam formatları yolda…

Yeni teknolojinin hız ve kaliteyi arttırması lokal video mecralarının çıkmasını da olumlu anlamda etkileyecek. Banner reklama alışmış internet sitelerinin 4.5 G ile yeni video formatlarını hayata geçirmesi de beklentiler arasında. Ayrıca bu video reklamların hayatımıza daha çok gireceği demek oluyor.

Daha çok video tüketeceğiz

4.5 G teknolojisiyle internet hızındaki artış, beraberinde video tüketimini de artıracak. Bu sayede daha kolay ve daha kaliteli videolar izleyebileceğiz. Özel­likle 360 derece video tüketiminin 4.5 G hızla artacağı düşünülüyor. Marka­ların ve kamu kurumlarının videoya daha çok yatırım yapacağı da öngörüler arasında.

 

Detaylar Marketing Türkiye Nisan sayısında…

 

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Haberler
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
Haberler
Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Haberler
Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Marketing Türkiye
22 Ekim 2025
Taylor Swift müzik endüstrisinde kuralları yeniden yazıyor: “Swiftonomics”
Haberler
Taylor Swift müzik endüstrisinde kuralları yeniden yazıyor: “Swiftonomics”
Sena Tufan
6 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.