20 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

40 bin boş Coca Cola şişesi, mucizeler yaratıyor!

Marketing Türkiye
30 Mayıs 2014
1 dk okuma

Coca Cola, boş plastik şişeleri için şimdiye kadar görülmemiş bir kampanya başlattı.

Boş şişelere entegre edilebilir kapaklar dağıtan Coca Cola, bu yıl 40 bin boş Coca Cola şişesini boya fırçasından su tabancasına, kalemtıraştan tuzluğa dek pek çok objeye dönüştürüyor. Yaratıcı süreçlerini Ogilvy & Mother Çin ofisinin hazırladığı geri dönüşüm projesinin ilk ayağı ise Vietnam oldu. 16 değişik işleve sahip kırmızı kapakların ücretsiz bir şekilde tüketiciyle buluşmasını konu alan kampanya filmi ise “2nd Lives” adı altında duyuruldu. Geri dönüşüm ve çevreci düşünce yapısıyla ön plana çıkan kampanya, “plastik kullanımı” konusunda eleştirilere maruz kalan Coca Cola için farklı bir bakış açısı sergiliyor.

Plastik şişelere verilen “ikinci bir şans” kampanyasının tanıtım videosuna buradan göz atabilirsiniz:

{youtube}rWgCQgzJOU4|450|280{/youtube}

1 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
2 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
3 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
4 Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
5 Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Güncel Haberler
Yapay zekalar kendi toplumunu kuruyor!
Yapay zekalar kendi toplumunu kuruyor!
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sony, deepfake şarkılara savaş açtı: 75 binden fazlası kaldırıldı
Haberler
Sony, deepfake şarkılara savaş açtı: 75 binden fazlası kaldırıldı
İrem Alimoğlu
18 Mart 2025
RTÜK "Güçlü Medya, Bilinçli Toplum Zirvesi"ni tamamladı: İşte zirvede öne çıkan başlıklar
Haberler
RTÜK “Güçlü Medya, Bilinçli Toplum Zirvesi”ni tamamladı: İşte zirvede öne çıkan başlıklar
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Global pazarlama sektörüne yön veren dijital tüketici trendleri!
Haberler
Global pazarlama sektörüne yön veren dijital tüketici trendleri!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
TikTok'a "dilencilik" eleştirisi!
Haberler
TikTok’a “dilencilik” eleştirisi!
Sena Tufan
8 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.