2019’un en inovatif ürünleri için araştırma süreci başladı

Bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilecek olan “Yılın En Yenilikçi Ürünleri” araştırmasının saha süreci başlıyor. İnovasyon gücüyle fark yaratarak tüketicilerin kalbinde özel bir yer edinen markaları gözler önüne seren araştırmada ayrıca bu sene markaların ürünlerini araştırma sürecine dahil edebilmelerini sağlayan bir mekanizma da geliştirildi.

Bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilecek “Yılın En Yenilikçi Ürünleri” araştırmasının saha çalışması önümüzdeki günlerde başlıyor. Marketing Türkiye için Wizsight Araştırma’nın gerçekleştirdiği ve bu yıl üçüncüsü düzenlenen “Yılın En Yenilikçi Ürünleri” araştırması 2019’un öne çıkan marka ve ürünlerini gözler önüne serecek. “Yılın En Yenilikçi Ürünleri” araştırması inovasyon gücüyle fark yaratarak tüketicilerin kalbinde özel bir yer edinen ürünleri belirlenecek. Araştırma beyaz eşyadan gıdaya kadar 13 farklı kategoride yılın trendlerine de ışık tutacak.

Yılın en inovatif ürünlerini belirleyen araştırmada bu yıl bir yenilik de gerçekleştirilecek. Markalar yıl içerisinde çıkardıkları ürünleri araştırma sürecine dahil edebilecek. Aşağıdaki özelliklere sahip ürünlerin ilgili adrese bildirilmesi durumunda araştırmaya dahil edilebilecek.

Başvuru Koşulları:

İstenen firmalar aşağıdaki kriterleri dolduran SKU’lar ile yarışmaya katılabilirler:

  • Lansman 1 Ocak 2019 tarihinden sonra yapılmış,
  • Pazar dağılımı yüzde 20’nin üzerinde veya minimum yüzde 3 penetrasyona sahip olmalı,
  • Tüketici tarafından karşılanmayan bir ihtiyaca inovatif şekilde hizmet vermeli,
  • Olan bir ürünün koku/varyant/tat vs gibi olan bir varyant eklemesi olmamalı,

Wizsight ve Marketing Türkiye ekibi yukarıdaki şartların karşılandığını onayladıktan sonra yarışmaya katılma hakkı verir.

Başvurular berfu.bektas@marketingturkiye.com ‘a yapılabilir.

Araştırmanın Metodolojisi:

Marketing Türkiye için Wizsight Araştırma ve Danışmanlık A.Ş. tarafından düzenlenen “2019’un En Yenilikçi Ürünleri” araştırmanın saha süreci  Aralık 2019 tarihleri arasında kantitatif olarak yapılacak. Örneklem yapısı Türkiye internet kullanıcıları temsili olacak şekilde kota takibi yapılacak ve kotalı tesadüfi örnekleme sonucu yapısı aşağıda verilen örneklem ile araştırma gerçekleştirilecek. Araştırma kapsamında katılımcılara çeşitli kategorilerden ürünler sunularak hangilerinin daha yenilikçi olduğu sorulacak.

İLGİLİ HABERLER