22 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
2017'de logosunu değiştiren 10 marka
Haberler

2017’de logosunu değiştiren 10 marka

Marketing Türkiye
19 Aralık 2017
3 dk okuma

2016 yılında bildiğiniz gibi birçok marka, logolarını yenilemişti. Bu sene de bir çok şirket uzun yıllardır kullandıkları logolarında büyük değişimlere gittiler. Bunlara baktığımızda, daha çok küçük dijital ekranlarda görülebilen, basit ve yalın tasarımlı logolara geçtiklerini gördük. Cesur renkler kullanılırken ayrıca tüm dijital platformlarda kullanılabilecek okunaklı bir yazı karakteri de tercih edildi.

İşte 2017 yılında logolarında değişime giden markalar…

YouTube

ytlogo_old_new_animation Dünyanın en büyük video paylaşım sitesi YouTube 12 yıldır kullandığı logoda büyük değişime gitti. Yeni logosunda play tuşunu ve kırmızı rengini daha öne çıkardı.


Formula 1

formula1

Formula 1’i satın alan Liberty Media yenilenme çalışmalarının ilk adımı olarak logo değişikliği yaptı. Formula 1’de uzun zamandır Kırmızı-siyah renklerden oluşan logo kullanılıyordu.


Converse

converse-before-after-2017

Ünlü giyim markası Converse değişime ayak uydurarak gençleşen bir tasarıma sahip logosunu tanıttı.


Calvin Klein

calvin-klein-new-logo-old İç çamaşırı markası Calvin Klein, köklü tarihine atıfta bulunarak yeni logosunu, “orijinal ruhumuza geri dönüş” ifadesiyle tanıttı.


Huffington Post

huffpost

Huffpost adıyla yeniden markalaşan The Huffington Post’un bu imaj değişikliği; yeni bir logo ve tüm platformlarla sosyal medya kanallarındaki isim değişikliğini kapsadı.


Juventus

juventus

İtalya futbolunun önemli takımlarından biri olan Juventus, uzun yıllardır kullandığı logosunu değiştirerek daha minimalist bir logoya geçiş yaptı.


Vodofone

vodafone new logo

“Gelecek heyecan verici. Hazır mısın?” sloganıyla yenilenmiş sade logosunu tanıtan Vodafone, 2017 yılında logosunu değiştiren firmalardan biriydi.


Fanta

fanta-new-logo

Fanta, yeni yayınladığı logosunda daha çok yuvarlak hatlar kullanarak tasarımını daha da gençleştiren markalardan biri oldu.


Pinterest

pinterest

Pinterest, eski logosunda kullandığı, “Pinterest” yazısının tipogrofisinde yeni logosunu yayınladı.


Audi

old-and-new-audi-logo2Audi, bu sene sadece logosunda değişiklik yapmadı yeni logosuyla yeni marka kimliğini de tanıttı.

1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
5 Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
Güncel Haberler
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı...
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı…
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu...
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Haberler
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Nafizcan Önder
21 Ekim 2025
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Haberler
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Sena Tufan
25 Ekim 2025
Kim Kardashian'ın markası SKIMS, Türkiye pazarına girdi
Haberler
Kim Kardashian’ın markası SKIMS, Türkiye pazarına girdi
Sena Tufan
11 Kasım 2025
“Tam istediğin gibi” bir ödeme deneyimi: Tami 1 yaşında!
Haberler
“Tam istediğin gibi” bir ödeme deneyimi: Tami 1 yaşında!
Marketing Türkiye
19 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.