6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
2016’nın En Başarılı Pazarlama Stratejileri
Haberler

2016’nın En Başarılı Pazarlama Stratejileri

Marketing Türkiye
17 Ocak 2017
3 dk okuma

2016 özellikle yurt dışı festivallerden eli boş dönen marka ve ajanslarımızla yaratıcılık kavramını yeniden sorguladığımız bir yıl oldu. Ancak elbette sektörde bu karanlık tabloda umut ışığı olan çalışmalar da yapıldı. Türkiye’nin önde gelen marka danışmanları işte o kampanyaları Marketing Türkiye için değerlendirdi.

Haber: Merve Şahin [email protected]

DANONE: Sağlıksal nedenlerden dolayı çocuklarını abur cuburdan uzak tutmaya çalışan ebeveynlere sütlü atıştırmalıklarla cevap verdi

danonaVESTEL: Akıllı telefon piyasasına girmekte geciken Vestel, reklam diliyle kendine bir pazar yaratmayı başardı.

vestelLETGO: letgo, “Atsak atılmaz, satsak satılmaz” kampanyasıyla hem ürünün külfetinden kurtaran hem de eskilerin tekrar bir ekonomik girdiye dönüşmesini sağlayan başarılı bir platform oldu.

letgoTRUMP: “Güçlü marka demek; güvenilir olmak, tutarlı olmak, hayranlık uyandırmak ve ilham vermektir” algısını yerle bir ederek otantik ve güçlü bir kişisel marka inşa etti.

tranpLC WAIKIKI: Her zaman ne yaptığını iyi biliyor. Üstüne yurt dışı açılımları da iyi gidiyor

LCVODAFONE ARENA: Vodafone’nun Beşiktaş JK Vodafone Arena özelinde yaptığı çalışmalar sadece BJK taraftar grubunu değil birçok kesimi etkiledi.

arenaMİGROS: Tüm sektörel zorluklara rağmen hala çekirdek hedef kitlesinin sadakatini koruyarak iyi şeyler yapmaya devam ediyor.

migrosGETİR: getir, kriz anlarını çözüyor. Kısa sürede bu başarıyı yakalamasının ardında bu önemli iç görü, cesur mor renkleri ve hızlı teslim sürelerinin etkisi büyük.

getirZEN PIRLANTA: Yaptığı kampanyayla “Hediye bozdurulmaz ve paraya çevrilmez” algısını değiştirdi ve bunu hediyenin ilk sahibine vefasını göstererek yaptı.

zenZUBİZU: Markanın lansmanının sadece marka iş birlikleri ve tüketiciye sunulan ekonomik avantajlara bağlı olması değil, güncel trendlere dayanması ZUBİZU’yu başarılı kıldı.

zubiDACIA: “Kendi kendini satabilen tek otomobil” lafı dolandırmaya ve uzatmaya gerek yok, bu otomobil senin için uygun.

daciaÜLKER: “Mutluluk” temasını, bu sene Avrupa Şampiyonası’na özel hazırladığı reklamlarında çok güzel ve etkili bir tarzda ele aldı.

ülkerING BANK: ING Bank, reklamlarında hep aynı noktaya atış yaparak yabancı bir bankayı, çok dozunda yerelleştirdi.

inegORKID: Pozitif ayrımcılık yapan, kadını özgür bir birey olarak gören, kadına eşit yaşama cesareti veren reklam anlayışının iyi bir örneği olan “Kız gibi yap” marka söylemini bu yıl daha da geliştirdi.

orkitPEPSI: ABD’de de şehir efsanesi haline gelen kör testiyle Pepsi, geç de olsa kendileri hakkında en çok konuşulan konudan faydalanmayı bildi.

pepsi2016’nın En Başarılı Pazarlama Stratejileri listesinin ortaya çıkmasında katkısı bulunan marka danışmanları:
Hakan Senbir
Murat Şaylan
Güven Borça
Yelda İpekli
Turgay Adıyaman
Yunus Baran
Serhan Ok

Ayrıntılar Marketing Türkiye Ocak sayısında…

1 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
4 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
5 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Güncel Haberler
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Epica Awards bu yılın Jüri Başkanını açıkladı...
Haberler
Epica Awards bu yılın Jüri Başkanını açıkladı…
Sena Tufan
4 gün önce
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Haberler
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Sena Tufan
3 hafta önce
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
Haberler
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
Nafizcan Önder
17 Mayıs 2025
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Haberler
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.