22 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
2015’te en çok neleri aradık?
Haberler

2015’te en çok neleri aradık?

Marketing Türkiye
14 Ocak 2016
1 dk okuma

 

840 binden fazla firma bulunduran Yellow Pages, 2015 yılında kullanıcılarının en çok neleri aradığını açıkladı.

-Yellow Pages’in verilerine göre 2015’te en çok restoranlar arandı.

-Arama yapan her 2 kişiden 1’i bunun için akıllı telefon ve tabletlerini kullandı.

-En çok aramayı 25-34 yaş arası kullanıcılar yaptı.

Yaygınlaşan mobil cihazlarla birlikte arama tercihlerimizde de önemli bir değişim yaşandı.

-Cep telefonu ve tabletlerden yapılan aramalar 2015 yılında masaüstü cihazlardan yapılan aramaları geçti.

Restoran aramalarında en çok ilgi Türk mutfağına gösterildi. Restoranları sırasıyla, giyim ve giyim aksesuarları, bakanlık ve devlet daireleri, cep telefonu ve cep telefonu aksesuarları, otobüs firmaları, dernekler, mobilya, kargo ve kurye hizmetleri, beyaz eşya mağazaları ve eczaneler takip etti.

2015 yılındaki en önemli gelişmelerden biri de arama yapılan cihazlar konusunda oldu.

Bir önceki yıl mobil cihazlardan yapılan aramalar %41’ken 2015’te bu oran %52 olarak gerçekleşti.

Yellow Pages’ta arama yapan her 2 kişiden 1’i bu aramayı akıllı telefon ya da tabletlerinden gerçekleştirdi.

%42’lik oranla en çok arama yapan yaş aralığı 25-34.

18-24 yaş aralığında bu oran %24, 35-44 yaş aralığında ise %19.

Aramaların %59’unu erkekler, %41’ini ise kadınlar tarafından gerçekleşiyor.

Kadın kullanıcıların yaptığı aramalarda giyim ve giyim aksesuarları, erkek kullanıcıların yaptığı aramalarda restoranlar ön plana çıkıyor.

 

1 adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
2 YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
3 İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
4 Tablet pazarı 2025'e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
Tablet pazarı 2025’e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
5 "Çay her şeyi çözer"
“Çay her şeyi çözer”
Güncel Haberler
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Global Marketer Week’25 Brüksel’de başladı
Haberler
Global Marketer Week’25 Brüksel’de başladı
Nafizcan Önder
21 Mart 2025
Uber’den sürpriz hamle: Trendyol Go’ya talip olduğu iddia ediliyor
Haberler
Uber’den sürpriz hamle: Trendyol Go’ya talip olduğu iddia ediliyor
Nafizcan Önder
18 Nisan 2025
Görsel, metin ve müziğin gücünü en iyi kullananlar, Brandverse Awards Craft Bölümü'nde ödüllendirilecek!
Haberler
Görsel, metin ve müziğin gücünü en iyi kullananlar, Brandverse Awards Craft Bölümü’nde ödüllendirilecek!
Sena Tufan
20 Mart 2025
Sokak kültürünün asi çocuğu: Sneaker
Haberler
Sokak kültürünün asi çocuğu: Sneaker
İrem Alimoğlu
12 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.