18. Araştırma Zirvesi 16-17 Nisan’da
Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından bu sene 18.’si düzenlenecek olan Araştırma Zirvesi 16-17 Nisan’da Wyndham Grand Hotel’de gerçekleşecek. Farklı konularda 32 konuşmacının yer alacağı zirvenin teması, araştırmaların müşteri stratejilerine yön veren ‘Noktaları Birleştirme’ özelliği olacak.
Kamuoyu ve pazar araştırması şirketlerinin ekonomik ve sosyal alandaki çalışmalarını destekleyen TÜAD, 18. Araştırma Zirvesi’ni bu sene 16-17 Nisan tarihlerinde düzenliyor. İki gün sürecek zirvede bu sene araştırmanın holistik bir yaklaşımla tüm bulgu, veri ve konjonktürü de dikkate alarak geniş perspektiften değerlendirme olanağı sunan, müşterinin stratejilerine yön veren “Noktaları Birleştirme” özelliği konuşulacak.
Açılış konuşmasını TÜAD Başkanı ve GFK Genel Müdürü Fulya Durmuş’un yapacağı zirvenin ilk gün konuşmacıları arasında; Çaytaş Yönetim Kurulu Bşk. V. Yavuz Sütlüoğlu, TAMPF Yönetim Kurulu Başkanı ve LC Waikiki Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Küçük, Esomar Government Affairs Manager Kim Smouter, Nielsen Satış Etkinliği ve Türkiye Tüketici Araştırmaları Direktörü Didem Şekerel Erdoğan, Unilever Türkiye, Rusya, Orta Doğu, Kuzey Afrika, Orta Asya ve Kafkasya Alışverişçi ve Medya Araştırmaları Müdürü Nihan Şahan Eren – RTÜK Başkanı Prof. Dr. Davut Dursun, ThinkNeuro CEO’su Yener Girişken, Gazeteci Serdar Kuzuloğlu ve Yıldırım Beyazıt Üni. Öğr. Görevlisi Doç. Dr. Sinan Canan yer alıyor.
Markalaşmayı Vahap Küçük anlatacak
“Globalleşme Yolculuğunda Markalaşmanın Dünü, Bugünü ve Yarını” başlıklı konuşmasıyla Vahap Küçük ilk günün öne çıkan konuşmacıları arasında bulunuyor. Küçük’ün yanı sıra dikkat çeken bir başka konu ve konuk, “Birleşmeyen Noktalar; Erkek Beyni Kadın Beyni” başlıklı paneliyle Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Sinan Canan.
Zirvenin ikinci gününde ise; Akademisyen-Yazar Prof. Dr. Asaf Savaş Akat, İntel Türkiye Genel Müdürü Burak Aydın, Samsung Electronics Türkiye CMO Can Emci, Brand Finance Türkiye Direktörü Muhterem Ilgüner, Director GfK Cross-Media Link, Bahçeşehir Üni. Sosyoloji Bölüm Başkanı Prof. Dr. Nilüfer Narlı, Bahçeşehir Üni.Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Kaya Akyıldız Dr. Tuba Bircan, TÜAD YK Üyesi, Era Research Kurucusu ve Esomar Türkiye Temsilcisi Elvan Oktar, StratejiCo Başkanı Selim Oktar, Araştırmacı&Yazar Bülent Gündoğmuş, Sabancı Üni. Dr. Cüneyt Evirgen, Unilever Türkiye, Rusya, Orta Doğu, Kuzey Afrika, Orta Asya ve Kafkasya Tüketici ve Pazar Araştırma Direktörü Selin Çetinelli, Unilever Türkiye Tüketici ve Pazar Araştırma Müdür Yardımcısı Başak Oruç, Esomar Başkanı Dr. Laurent Flores, GfK CEE Meta Regional, CEO Thomas Bachl, Nielsen VP, Shopper& Loyalty Leader Europe Maciej Przybysz, Board Member of The Win/Gallup International Association Selim Saad ve Regional Managing Director, Millward Brown Europe- Spain, Portugal, Ireland, Greece, Turkey Juan Ferrer-Vidal konuşmacılar arasında bulunuyor.
İletişimde İnovasyon Nasıl Yapılır?
Zirvenin ikinci ve son gününde ise Samsung Electronics Türkiye CMO’su Can Emici, “Lovemark Olmanın Anahtarı: İletişimde İnovasyon” başlığı ile öne çıkan isimler arasında yer alıyor. Günün bir diğer öne çıkan konuşmacısı ise ESOMAR Başkanı Dr. Laurent Flores. Flores son günün son oturumunda “Connecting the Dots in Different Situations with Multiple Variables” (Farklı Durumlarda Çoklu Değişkenlerdeki Noktaları Birleştirmek) başlığıyla katılımcılarla buluşacak.