2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
10 kadından 2'si maç izlemek için 11 saatten fazla seyahat etmeye hazır
Haberler

10 kadından 2’si maç izlemek için 11 saatten fazla seyahat etmeye hazır

Marketing Türkiye
5 Kasım 2019
2 dk okuma

“Destinasyon Futbol” anketi Türkiye’den 500 katılımcının da olduğu ve dünyanın dört bir yanından futbola ilgi duyan veya futbol maçına gitmiş olan 16 bin 500 kişiyle yapıldı ve “kadın fanatiklerin” spor için erkeklerden daha fazla seyahat ettiğini, maç seyretmek uğruna daha fazla fedakarlıkta bulunduklarını ortaya çıkardı.

Hotels.com tarafından aralarında Türkiye’den 500 katılımcının da olduğu ve dünyanın dört bir yanından kadın ve erkek 16 bin 500 futbol fanatiğinin katıldığı “Destinasyon Futbol” anketi, kadın futbol fanatiklerinin değişen dünyasından bazı şaşırtıcı bilgileri ortaya koydu.

Kadınların yüzde 94’ü tatillerini spor etkinliklerine göre planlıyor

Anket, kadınların neredeyse tamamının tatillerini spor etkinliklerine göre planladığını ortaya çıkardı ki bu oran, erkeklerden daha fazla (yüzde 94’e kıyasla yüzde 83). Kadın fanatikler, maçı canlı seyretmek için de daha fazla fedakarlık yapmaya hazır. Kadınların üçte birinden fazlası, randevularını (erkeklerin yüzde 33’üne kıyasla yüzde 36) veya yıl dönümü planlarını (erkeklerin yüzde 27’ine kıyasla yüzde 32) iptal ediyor; yarısından fazlası da (yüzde 60) futbol seyretmek için arkadaşlarıyla gece dışarı çıkmaktan fedakarlık ediyor.

Kadınların yüzde 62’si maç sonucunu öğrenmemek için sosyal medyadan uzak duruyor

Kadınların yüzde 77’sinden fazlasının çok sevdikleri futbol formaları olmadan deplasmandaki bir maç için evden ayrılmadığı ve neredeyse her 10 kadından 2’sinin maç izlemek için 11 saatten fazla seyahat etmeye hazır olduğu düşünülürse bu anket, bu spora duyulan gerçek bir bağlılığı da ortaya koydu. Erkek taraftarlar genelde maçları erkek arkadaşlarıyla izlerken, kadın taraftarların yüzde 48’i maçları partnerleriyle birlikte izliyor (erkeklerin yüzde 7’sine kıyasla). Edinilen bilgilere göre, kadınların yüzde 62’sinden fazlası ise sonucu öğrenmemek için böyle zamanlarda sosyal medyadan uzak duruyor

Bir deplasman maçına gitmenin heyecanı ise kadınların yüzde 65’inin atmosferi soluyabilmek için maçın oynanacağı stadyuma yakın bir konaklama yeri istediğini gösteren anketin bir başka önemli bulgusu. Maç, ana etkinlik olsa da kadın fanatikler, futbol için seyahat ederken yerel kültürü ve etkinlikleri deneyimleme konusunda erkeklerden daha istekliler.

Kadınların dörtte üçü yerel opera, tiyatro ve müzelere bakıyor (erkeklerin yüzde 52’sine kıyasla) ve yerel cafe’leri denemek (yüzde 48’e kıyasla yüzde 44) veya şehirde başka spor etkinliklerini izleme (yüzde 50’ye kıyasla yüzde 31) ihtimalleri, erkeklerden şaşırtıcı derecede daha yüksek.

Hotels.com markası Kıdemli Global Marka İletişim Müdürü Emma Tagg konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “UEFA Şampiyonlar Ligi’nin Resmi Seyahat Ortağı olarak futbol fanatiklerinin en tutkulu gezginler arasında olduğunun bilincindeyiz. Takımlarını desteklemek için dünyanın dört bir yana seyahat ediyorlar. Taraftarların çeşitliliğini görmek ise harika ve konu ziyaret edilen şehirlerin yerel kültürünü kucaklamak ve geziyi mümkün olduğunca verimli kılmak olduğunda, kadın futbol tutkunlarının öncü olduğunu görmek heyecan gerçekten verici.”

UEFA Şampiyonlar Ligi Resmi Seyahat Ortağı Hotels.com, yaptığı anket çalışmasıyla kadın fanatiklerin spor için seyahat etmelerinin, randevularını veya yıl dönümü planlarını iptal etmelerinin ve futbol izlemek için arkadaşlarıyla olan etkinliklerden vazgeçmelerinin daha olası olduğunu açığa çıkardı.

 

Expedia Group Hotels.com One Poll
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025)
Sena Tufan
4 Mayıs 2025
Yapay zekalar kendi toplumunu kuruyor!
Haberler
Yapay zekalar kendi toplumunu kuruyor!
İrem Alimoğlu
19 Mayıs 2025
Enerji sektöründe iletişimin vazgeçilmez normları
Haberler
Enerji sektöründe iletişimin vazgeçilmez normları
Sena Tufan
14 Mayıs 2025
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Haberler
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.