17 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
​4 adımda daha kolay içerik pazarlaması
Haberler

​4 adımda daha kolay içerik pazarlaması

Marketing Türkiye
23 Şubat 2018
1 dk okuma

Dijital reklam teknoloji şirketi FreakOut, şirketlerin içerik pazarlama stratejisini sürdürülebilir kılması için gereken adımları açıkladı.

Dünya çapında tüm reklam harcamalarının yüzde 25’inin doğal reklamlar ve içerik pazarlamadan oluşması bekleniyor. Pazarlama uzmanlarının doğal reklamlara yönelmesinin ardındansa reklam engelleme trendinin artması, klasik reklamların verimsizliği ve reklam sahteciliği gibi etkenler yer alıyor.

Yalnızca Avrupa’da, 2020 yılına gelindiğinde doğal reklam harcamalarının 13 milyar avroyu aşacağını belirten FreakOut Türkiye Ülke Müdürü Okay Tuğ, “Bunca önemli yatırım içerisinde şirketlerin doğru doğal reklam stratejilerini belirleyerek hedef kitlelerine ulaşmaları gerekiyor. İçerik pazarlama ve doğal reklam stratejisine adım atarken başarının sırrı, sürdürülebilir bir planlama ve yapı kurulmasından geçiyor” dedi. Tuğ, uzun vadeli ve sürdürülebilir bir içerik pazarlama stratejisi için atılması gereken 4 adımı şu şekilde sıralıyor:

    1. İçeriğinizi geri dönüşüme kazandırın

İçerik pazarlamayı sürdürülebilir kılmanın en kısa yöntemi eski içerikleri yeniden kullanmaktan geçiyor. Özellikle yeni fikirler geliştirecek ve yeni kaynaklar araştıracak vaktiniz yoksa, eldeki içeriği günümüz şartlarına uygun hale getirerek daha hızlı makaleler elde etmek mümkün. Ayrıca elde ettiği görünürlüğü yeterli bulmadığınız içeriği de yeniden göz önüne çıkarmak için ufak dokunuşlarla güncellemek fayda sağlayacaktır.

      1. Gündemi kaçırmayın

Birçok pazarlama uzmanın rutin takvimleri bulunuyor. Tutarlı olmak adına bu takvim işe yarasa da özellikle viral olabilecek gündem başlıklarını kaçırmamak gerekiyor. Hedef kitlenin tam da bahsettiği konuya eğilmek ilginin daha kolay çekilmesine olanak tanıyacaktır.

        1. Her zaman geçerli içerikler geliştirin

Eminim ki birçok durumda bundan 5 yıl önce yazılmış makaleleri dahi dönüp okuyoruz. Hiçbir zaman vadesi dolmayan içerikler, her zaman arama motorunda beklentileri karşılayacak sonuçlar getirecektir.

          1. Otomasyon araçlarını kullanın

Daha verimli içerikler için otomasyon da kullanmak artık mümkün hale geldi. Eğer otomasyon sayesinde verimliliğinizi artırırsanız, ürettiklerinizin kalitesi de artar. Ayrıca sistemli hahle getirilen otomasyon seçenekleri yaptığınız işin yapısını daha net görmenizi ve buna göre kararlar almanızı sağlar.

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
4 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
5 Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Güncel Haberler
The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
Kadınların yüzde 61'ine göre başarının anahtarı "finansal bağımsızlık"
Kadınların yüzde 61’ine göre başarının anahtarı “finansal bağımsızlık”
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Haberler
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Oyun dünyasında tarihi satın alma: EA, 55 milyar dolara satılıyor!
Haberler
Oyun dünyasında tarihi satın alma: EA, 55 milyar dolara satılıyor!
Nafizcan Önder
30 Eylül 2025
Burger King’den ÇEVKO Vakfı iş birliğiyle geri dönüşüm adımı
Haberler
Burger King’den ÇEVKO Vakfı iş birliğiyle geri dönüşüm adımı
İrem Alimoğlu
2 Eylül 2025
Kiğılı logosunu yeniledi
Haberler
Kiğılı logosunu yeniledi
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.