10 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
​4 adımda daha kolay içerik pazarlaması
Haberler

​4 adımda daha kolay içerik pazarlaması

Marketing Türkiye
23 Şubat 2018
1 dk okuma

Dijital reklam teknoloji şirketi FreakOut, şirketlerin içerik pazarlama stratejisini sürdürülebilir kılması için gereken adımları açıkladı.

Dünya çapında tüm reklam harcamalarının yüzde 25’inin doğal reklamlar ve içerik pazarlamadan oluşması bekleniyor. Pazarlama uzmanlarının doğal reklamlara yönelmesinin ardındansa reklam engelleme trendinin artması, klasik reklamların verimsizliği ve reklam sahteciliği gibi etkenler yer alıyor.

Yalnızca Avrupa’da, 2020 yılına gelindiğinde doğal reklam harcamalarının 13 milyar avroyu aşacağını belirten FreakOut Türkiye Ülke Müdürü Okay Tuğ, “Bunca önemli yatırım içerisinde şirketlerin doğru doğal reklam stratejilerini belirleyerek hedef kitlelerine ulaşmaları gerekiyor. İçerik pazarlama ve doğal reklam stratejisine adım atarken başarının sırrı, sürdürülebilir bir planlama ve yapı kurulmasından geçiyor” dedi. Tuğ, uzun vadeli ve sürdürülebilir bir içerik pazarlama stratejisi için atılması gereken 4 adımı şu şekilde sıralıyor:

    1. İçeriğinizi geri dönüşüme kazandırın

İçerik pazarlamayı sürdürülebilir kılmanın en kısa yöntemi eski içerikleri yeniden kullanmaktan geçiyor. Özellikle yeni fikirler geliştirecek ve yeni kaynaklar araştıracak vaktiniz yoksa, eldeki içeriği günümüz şartlarına uygun hale getirerek daha hızlı makaleler elde etmek mümkün. Ayrıca elde ettiği görünürlüğü yeterli bulmadığınız içeriği de yeniden göz önüne çıkarmak için ufak dokunuşlarla güncellemek fayda sağlayacaktır.

      1. Gündemi kaçırmayın

Birçok pazarlama uzmanın rutin takvimleri bulunuyor. Tutarlı olmak adına bu takvim işe yarasa da özellikle viral olabilecek gündem başlıklarını kaçırmamak gerekiyor. Hedef kitlenin tam da bahsettiği konuya eğilmek ilginin daha kolay çekilmesine olanak tanıyacaktır.

        1. Her zaman geçerli içerikler geliştirin

Eminim ki birçok durumda bundan 5 yıl önce yazılmış makaleleri dahi dönüp okuyoruz. Hiçbir zaman vadesi dolmayan içerikler, her zaman arama motorunda beklentileri karşılayacak sonuçlar getirecektir.

          1. Otomasyon araçlarını kullanın

Daha verimli içerikler için otomasyon da kullanmak artık mümkün hale geldi. Eğer otomasyon sayesinde verimliliğinizi artırırsanız, ürettiklerinizin kalitesi de artar. Ayrıca sistemli hahle getirilen otomasyon seçenekleri yaptığınız işin yapısını daha net görmenizi ve buna göre kararlar almanızı sağlar.

1 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
2 The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
3 The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
4 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
5 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
Güncel Haberler
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
ON Dijital’e global ödül: "Türkiye’nin En İyi Dijital Bankası" seçildi
ON Dijital’e global ödül: “Türkiye’nin En İyi Dijital Bankası” seçildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

“67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
Haberler
“67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
Advertorial
6 Kasım 2025
Türkiye’deki gerçek kira artış oranları açıklandı: TÜİK verileriyle arada fark var! 
Araştırma
Türkiye’deki gerçek kira artış oranları açıklandı: TÜİK verileriyle arada fark var! 
Marketing Türkiye
2 hafta önce
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
Haberler
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
Nafizcan Önder
3 Kasım 2025
İzmir’in “yaratıcı hafızası” Bumerang Reklam Ödülleri için başvurular 7 Kasım'da sona erecek! 
Haberler
İzmir’in “yaratıcı hafızası” Bumerang Reklam Ödülleri için başvurular 7 Kasım’da sona erecek! 
Sena Tufan
5 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.