Turkcell, metaverse mağazasının hazırlıklarına başladı!

Turkcell, metaverse mağazasının hazırlıklarına başladı!

Sanal evrene ilgi hızla artarken, birçok şirket metaverse’de hizmet sunmak için girişimlerini sürdürüyor. Turkcell de…

“Memleket çekici abi”

“Memleket çekici abi”

Turkcell’in “Çok Çekici” temalı reklam kampanyasının son filmi yayına girdi. Bir köy ziyaretinde bağlamasıyla türkü…

Huzursuzluk çağı başladı

Huzursuzluk çağı başladı

Henüz bugünden her sektörü kapsayan dijitalleşmenin, her şeyin yansımasının, kopya gerçeklerinin olduğu yeni sanal dünyalara…

Romantik bir akşam yemeği mi, arkadaşlarla oyun keyfi mi?

Romantik bir akşam yemeği mi, arkadaşlarla oyun keyfi mi?

Turkcell’in reklam yüzleri Melis Sezen ve Barış Arduç, Türkiye’nin ilk elektronik pazar yeri Turkcell Pasaj’ın…

Cumhuriyet Güneşi

Cumhuriyet Güneşi coşkuyla ışıldıyor

Turkcell’in marka yüzleri Melis Sezen ve Barış Arduç, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’na özel olarak hazırlanan…

Orman yangınlarında destek olan markalar

Markalar orman yangınlarına duyarsız kalmadı!

Türkiye’nin 6 kentinde eşzamanlı olarak süren yangınları söndürme çalışmaları hala devam ediyor. Fakat ormanlık alanların…

Hümanist ve Dijital Liderler

Hümanist ve Dijital Liderler

Marketing Türkiye ile Deloitte Türkiye iş birliğinde hazırlanan “Liderlere Liderlik Edenler” çalışması yeni dönemin liderlik…

Pazarlamacılar MAC Summit'te güncellendi

Pazarlamacılar MAC Summit’te güncellendi

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde, “Shift Your Mind” ana temasıyla gerçekleştirilen “Marketing Analytics &…

CMO'ları nasıl bir yıl bekliyor?

CMO’ları nasıl bir yıl bekliyor?

Sektörün yıllardır gündeminde olan “dijital dönüşüm” 2020’de bir tercihin ötesinde zorunluluk haline geldiğinde dijital kasları…

Dev proje: Turkcell, Vodafone ve Türk Telekom WhatsApp'a karşı güçlerini birleştirdi

Dev proje: Turkcell, Vodafone ve Türk Telekom WhatsApp’a karşı güçlerini birleştirdi

Turkcell, Türk Telekom ve Vodafone’dan dev iş birliği… Kullanıcıların verilerinin paylaşılmasını zorunlu tutacak yeni güncellemesiyle…

Milli duygulara hitap edenler kazandı

Milli duygulara hitap edenler kazandı

Pandemiyle geçen 2020 yılında sosyal medyada en çok milli duygulara hitap eden reklamlar beğeni topladı.…

“Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları” açıklandı

“Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları” açıklandı

Marketing Türkiye ve Kuantum Araştırma işbirliği, Deloitte’nin uzmanlığıyla geliştirilen B2B Excellence Awards’ta, Türkiye’nin En İtibarlı…