Kahve satış noktaları artıyor, kahvesi sevilen kazanıyor!

Kahve satış noktaları artıyor, kahvesi sevilen kazanıyor!

Pandeminin yaradığı nadir sektörlerden biri kahve… Hem tüketimi arttı hem de satış noktaları. Daha da…

Kahvenin kokusunda rekabet var!

Kahvenin kokusunda rekabet var!

Pandemi kahve tüketim alışkanlıkları açısından tam bir dönüm noktası oldu. Peki, ne oldu da “çaycı”…

Yapı Kredi World'den tüketim karşıtı proje; "Dünya Kadar Sade"

Yapı Kredi World’den tüketim karşıtı proje; “Dünya Kadar Sade”

Yapı Kredi World tüketim çılgınlığına savaş açıyor. Artık bir yaşam stili haline gelen hızlı tüketim…

Yılbaşı alışverişlerinin yüzde 80'i mobilden yapılıyor

Yılbaşı alışverişlerinin yüzde 80’i mobilden yapılıyor

Adcolony’nin tüm EMEA bölgesini kapsayan yılbaşı alışverişi tercihleri anketinde mobil alışverişin makas farkını açtığı görülüyor.…