Tam kapanma döneminin kazananı mahalle bakkalları oldu!

Tam kapanma döneminin kazananı mahalle bakkalları oldu!

Perakende sektörünün anlık ölçümlenemeyen en büyük kanalı olan bakkal, büfe ve marketlerden oluşan geleneksel perakende…

Alışverişte de normalleştik

Alışverişte de normalleştik

1 Haziran’da başlayan normalleşme süreci tüketici alışverişinde de kendini gösterdi. Sokağa çıkma yasaklarıyla tüketilen ürünlerden…

Koronavirüs Ramazan alışverişini de etkiledi

Koronavirüs Ramazan alışverişini de etkiledi

Ramazan ayı boyunca (24 Nisan – 23 Mayıs) bakkal ve marketlerden yapılan alışverişte düşüş yaşandı.…

İkinci sokağa çıkma yasağında sepeti atıştırmalıklar doldurdu  

İkinci sokağa çıkma yasağında sepeti atıştırmalıklar doldurdu  

10 Nisan akşamı saat 22.00’da duyurulan ilk sokağa çıkma yasağı ile, en çok alınan ürünler…