Erişimi artırmak isteyen reklamverenler TV'yi nasıl kullanmalı?

Erişimi artırmak isteyen reklamverenler TV’yi nasıl kullanmalı?

Çok değil belki de sadece 10 yıl öncesine kadar sevilen bir televizyon dizisinin haftalık bölümünü…

Türkiye Medya Yatırım Raporu yayınlandı

Türkiye Medya Yatırım Raporu yayınlandı

Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2020 Yılı İlk 6 Ay Raporu yayımlandı. Rapora göre,…

France Televisions'ın kalpleri ısıtan kampanyası birliktelik kavramına vurgu yapıyor

France Televisions’ın kalpleri ısıtan kampanyası birliktelik kavramına vurgu yapıyor

Kardan adam sezonu başlarken France Televisions kreatif çalışmalarını MullenLowe’nin yaptığı yaratıcı bir reklam kampanyasına imza…