AGS Global’in “2025 Yaz Tüketici Termometresi” tüketicilerin yaz aylarına dair alışkanlıklarını ve beklentilerini ortaya koyuyor.…
Avivasa Emeklilik için Yaşama Dair Vakfı tarafından hazırlanan “Türkiye’de Yaşlılık Tahayyülleri ve Pratikleri” araştırması Türkiye’nin…
Geleceğin belirsizliğini koruduğu pandemi döneminin başlarında, hemen her sektörde olduğu gibi hazır giyim sektöründe de…
DORinsight tarafından yapılan “Tatil yaparken sürdürülen teknolojik alışkanlıklar” başlıklı araştırmanın sonuçlarına göre, katılımcıların yüzde 97’si…
Koronavirüs salgını tatil planlarını ve alışkanlıklarını değiştirdi. Hijyen kaygıları öne çıkarken tatile ayrılan bütçeler kısıldı.…
Koronavirüs salgınında kontrollü normalleşme sürecine gidilmesi ve havaların da ısınmasıyla tüketiciler tatil alışverişlerine yoğunlaştı. Her…