Her 4 reklamdan 3’ünde erkek dışses kullanımı devam ediyor…

Reklamverenler Derneği’nin öncülüğünde Bahçeşehir Üniversitesi Reklamcılık Bölümü iş birliğiyle yürütülen Effie Awards Türkiye 2020 Televizyon…

Reklam sektörü artık tek çatı altında: “Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP)”

Dijital pazarlama iletişiminde yaşanan teknolojik gelişmeler ve hızlı değişimler, bu alanın sağlıklı gelişimi, güvenli internet…

Effie’ler sahiplerine kavuştu

Reklamcılar Derneği (RD) ve Reklamverenler Derneği’nin (RVD) Effie Worldwide Inc. iş birliğiyle düzenlediği”, en etkin…

Reklamlar değişir, toplum değişir

Reklamverenler Derneği tarafından reklamlarda yer etmiş cinsiyet eşitsizliğine karşı bir farkındalık kampanyası yaratıldı. Reklamlar değişirse, toplumun…

2020 değişim ve dönüşümün yılı olacak

Global reklam harcamalarının yüzde 3 büyümesi beklenirken büyük potansiyeli olan ve ekonominin katalizörü sayılan Türkiye…

Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Kurulu’na büyük ödül

Reklam sektörünün global çaptaki en büyük kuruluşu olan Dünya Reklamverenler Federasyonu’nun (WFA) Lizbon’da gerçekleştirilen Genel…