Medya ve reklam yatırımları yüzde 78,9 arttı!

Medya ve reklam yatırımları yüzde 78,9 arttı!

2024 yılına ait Türkiye Medya ve Reklam Yatırımları Raporu, sektörün önemli bir büyüme gösterdiğini ortaya…

Perakende medya patlaması ve uygulama pazarlamacıları için anlamı

Perakende medya patlaması ve uygulama pazarlamacıları için anlamı

Perakende medyası, dijital reklamcılık dünyasında çok popüler bir kelime ve yavaşlama belirtisi göstermeyen, devamlı gelişen,…

Dijital pazarlamanın 3. büyük dalgası: Perakende Medya

Dijital pazarlamanın 3. büyük dalgası: Perakende Medya

İletişim ve pazarlama sektörünün oyuncuları son iki yıldır perakende medyanın sesinin yükselişine tanıklık ediyor. Dijital…