Değişen market alışkanlıkları karşısında perakendeci ne yapmalı?

Deloitte Türkiye, Taze Gıda Tüketicisi Araştırması’nın sonuçlarını yayımladı. Pandemi öncesi tüketiciyle bugünkü tüketiciyi kıyaslayan araştırma…

Z’leri çabuk anlayın, çünkü sırada Alfa’lar var!

Kuşak çalışmaları ve çözümlemeleri ne yazık ki yakın döneme dek hak ettiği ilgi ve itibarı…

“Konuşan markalar”

Yakın bir döneme kadar tüm dünyada markaların hemfikir oldukları bir duruş vardı: söz gümüşse, sükut…

Uzayda hayat 10 yıl uzakta!

Teknolojik gelişmeler, insanın merakı ve iş dünyasının yıkıcı oyuncuları beklenenden de kısa zamanda uzayı, günlük…

Felaketler yılı 2020, tasarım devriminin kıvılcımlarını yakıyor

Geçmiş bize gösteriyor ki insanlık için felaket niteliği taşıyan dönemler kendisi ardından yeni sanat akımlarını…

Fortune 500 CEO’larından salgın değerlendirmesi

Fortune US, “Fortune 500” listesinde yer alan kurumların CEO’larına “Eski düzenimize ne zaman döneriz?” ana…

Yeni yılda tüketici fiyata daha çok odaklanacak

2020 tüketimin ne dip ne de zirve yapacağı bir yıl olacak. Daha çok “kontrollü iyimserliğin”…

Google’ın 2020 dijital pazarlama öngörüleri

Google’ın EMEA bölgesinde görev alan pazarlama ve reklam uzmanları 2020 yılına dair öngörülerini açıkladı. “Hızlı…