Online ve mağaza satışını dengelemek mümkün mü?

Pandemi döneminde yaşanan hemen hemen tüm değişimler gibi, online ve offline tüketici yolculuğu da bundan…

Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri

Salt İletişim Grup’a yeni marka   Yapı sektörünün öncü oyuncularından Bien’e, halkla ilişkiler ve pazarlama…

CarrefourSA’nın 34 mağazası Migros oluyor!

CarrefourSA ve Migros çeşitli illerdeki 34 CarrefourSA mağazasının, alınan stratejik karar doğrultusunda Migros’a dönüştürülmesi yönünde…

“Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları” açıklandı

Marketing Türkiye ve Kuantum Araştırma işbirliği, Deloitte’nin uzmanlığıyla geliştirilen B2B Excellence Awards’ta, Türkiye’nin En İtibarlı…

Migros, gaming ve espor iletişim ajansını seçti

Espor, Türkiye’nin önde gelen firmaları tarafından hem tüketicisiyle kurduğu bağı güçlendirmek, hem de istihdam sağladığı…