Reklam Kurulu’ndan “LGBT” ve “gökkuşağı” kısıtlaması

Ticaret Bakanlığına bağlı faaliyet gösteren “Reklam Kurulu” LGBT ve gökkuşağı temalı ürünlerin +18 yaş uyarısı…

karbon ayakizi

“Hissettiğimiz gibi düşünmüyor, düşündüğümüzü söylemiyor, söylediklerimizi de yapmıyoruz…”

Görsel deyince akla ilk gelen markalardan Getty Images, geçtiğimiz günlerde Visual GPS araştırmasının sonuçlarını açıkladı.…

Durex ve Gmag “Dünya dursa da yürüyüş devam ediyor” diyor

Durex ile Gmag  iş birliğinde #LGBTHaklarıİnsanHaklarıdır etiketiyle, bu tarihi yürüyüşün emin adımlarla devam ettiğini vurgulayan…

Özel sektörde çalışan her iki LGBTİ+ bireyden biri ayrımcılıkla karşılaşıyor

Kaos GL Derneği ve Kadir Has Üniversitesi Toplumsal Cinsiyet ve Kadın Çalışmaları Araştırma Merkezi tarafından…

Tinder homofobiye karşı LGBT kullanıcılarını uyaracak

Tinder, homofobik ülkeleri ziyaret ederken LGBT kullanıcılarını koruyacak yeni bir “Seyahat Uyarısı” sistemi uygulamaya hazırlanıyor.…