Medya ve reklam yatırımları

Yılın ilk yarısındaki medya ve reklam yatırımları 45 milyar TL’yi aştı

Türkiye 2023 yılı ilk altı aylık Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar…

IAB

Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı başlıyor

Akbank ve İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), bu yıl 9. kez gerçekleşen UniChallenge+ ile üniversitelileri dijital…

Medya ve reklam yatırımları

2022 yılında medya ve reklam yatırımları 10 milyar 97 milyon TL’yi buldu

Türkiye 2022 yılı Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar 63,89 milyar TL’ye ulaştı.…

2023'ün kelimesi "yapay zeka" olacak

Reklam sektörü için gelecek yılın kelimesi “yapay zeka” olacak…

İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) Yönetim Kurulu üyeleri 2023 için “Yılın Kelimesi”ni belirledi. 2023 yılında sektörde…

Reklam sektörü artık tek çatı altında: "Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP)"

Reklam sektörü artık tek çatı altında: “Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP)”

Dijital pazarlama iletişiminde yaşanan teknolojik gelişmeler ve hızlı değişimler, bu alanın sağlıklı gelişimi, güvenli internet…